Constructorul continuă lucrările la tronsonul lipsă din autostrada A1, Lugoj – Deva. Este activitate intensă pe mai multe fronturi de lucru pe șantierul Margina – Holdea.
Se lucrează în continuare la cele două tuneluri, dar și la podețe, poduri și pasaje (armări, cofrări și betonări elemente ale structurilor).
Firma românească se află pe teren la ambele tuneluri, atât pe intrare, cât și pe ieșire, fiind în diferite stadii de execuție. Trebuie menționat că au avansat excavațiile la tunelul al doilea, inclusiv la zona unde se lucrează în sistem de de cut&cover.
Săptămâna aceasta se montează un sistem de monitorizare geotehnică complexă în timpul excavației. Primele citiri realizate cu acest sistem au evidențiat o comportare în parametri din punct de vedere geotehnic a tunelului. Antreprenorul – Asocierea UMB GRUP & Euro-Asfalt – este mobilizat cu 800 de muncitori și 200 de utilaje.
Societatea Aquatim a intrat cu succes în era digitală și în domeniul relațiilor cu clienții.…
Căminul Cultural din Pișchia a găzduit prima ediție a Festivalului de Cultură Bănățeană „Ionel Iacob-Bencei”,…
Pentru al optulea an consecutiv, Departamentul de Sociologie din cadrul Facultății de Sociologie și Asistență Socială…
SRL-ul înființat de Primăria Timișoara caută furnizori pentru produse de igienă și curățenie. Firma a…
Duminică dimineața la ora 10, un telefon la 112 anunța un eveniment rutier nefericit în…
Toate așteptările sunt grele, dar mai grea e așteptarea noastră ca Sorin Grindeanu să redevină…