Datoriile de sute de milioane de euro ale Tarom şi CFR Marfă sunt un nou motiv de dispută între guvern şi negociatorii FMI. Aceştia au solicitat privatizarea celor două companii, însă Ministerul Transporturilor nu este de acord.
Tarom a încheiat încă un an cu pierderi, după ce, în 2009, înregistrase o „gaură” de 91 de milioane de lei. Situaţia este mult mai gravă la CFR Marfă. Pentru a putea rămâne pe linia de plutire, compania va trimite în şomaj, în acest an, 240 de angajaţi. Disponibilizările nu vor ajuta însă cu nimic în ceea ce priveşte plata datoriilor, care ating, în prezent, 870 de milioane de lei. Surse din interiorul negocierilor cu FMI susţin că Tarom ar fi trebuit să scoată la bursă, iniţial, 15% din acţiuni. Ulterior, procentul ar trebui să crească la 51%. În următoarele zile ar putea fi anunţată disponibilizarea a peste 100 de oameni, în plus faţă de cei 150 care trebuie să iasă la pensie. „Companiile care nu fac eforturi de restructurare nu vor mai primi ajutorul statului”, a declarat ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, fără să pomenească însă nimic de o eventuală privatizare. (sursa foto:www.transportinfo.ro)
Fără pauză! Etapa a 14-a din Liga Națională masculină de baschet programează un meci în…
Dacă v-ați bucurat de ieftinirea carburanților din ultimele zile, nu sperați să rămână prea mult…
Duminică, 28 decembrie 2025, în jurul orei 06:15, polițiștii au fost sesizați cu privire la…
Dacă ar fi să ilustrez anul 2025, ba chiar şi ultimii 36 de ani, rezumându-mă…
Există momente în copilărie care rămân pentru totdeauna: prima minge prinsă corect, primul gol marcat,…
Cu finanțare din PNRR, Consiliul Județean Timiș ridică la Giroc un nou sediu, modern, pentru…