Datoriile de sute de milioane de euro ale Tarom şi CFR Marfă sunt un nou motiv de dispută între guvern şi negociatorii FMI. Aceştia au solicitat privatizarea celor două companii, însă Ministerul Transporturilor nu este de acord.
Tarom a încheiat încă un an cu pierderi, după ce, în 2009, înregistrase o „gaură” de 91 de milioane de lei. Situaţia este mult mai gravă la CFR Marfă. Pentru a putea rămâne pe linia de plutire, compania va trimite în şomaj, în acest an, 240 de angajaţi. Disponibilizările nu vor ajuta însă cu nimic în ceea ce priveşte plata datoriilor, care ating, în prezent, 870 de milioane de lei. Surse din interiorul negocierilor cu FMI susţin că Tarom ar fi trebuit să scoată la bursă, iniţial, 15% din acţiuni. Ulterior, procentul ar trebui să crească la 51%. În următoarele zile ar putea fi anunţată disponibilizarea a peste 100 de oameni, în plus faţă de cei 150 care trebuie să iasă la pensie. „Companiile care nu fac eforturi de restructurare nu vor mai primi ajutorul statului”, a declarat ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, fără să pomenească însă nimic de o eventuală privatizare. (sursa foto:www.transportinfo.ro)
O nouă partidă, o nouă „capodoperă”, în Sala IK Ghermănescu din Lugoj, acolo unde s-a…
Ultimul meci pe teren propriu din 2024 pentru SCM Timişoara a fost un joc de…
Un accident banal, care putea fi însă unul cu consecinţe nefaste a scos la suprafaţă…
Consiliul Județean Timiș a depus, împreună cu Spitalul Județean Timișoara, o solicitare de finanțare pentru…
Nu ruşii, ci PNL din bani publici a plătit campania electorală a lui Călin Georgescu!…
La scurt timp după ce conducerea primăriei timișorene s-a văzut în fața faptului împlinit, proiectul…