Carpatair lansează, pe perioada verii, mai multe campanii cu premii şi tarife preferenţiale pe reţelele de socializare.
Prima campanie a început acum câteva zile şi se numeşte „Puzzle cu destinaţiile Carpatair”. Premiile sunt două city break-uri pentru două persoane la Roma şi Veneţia. „Concursul se va întinde pe o perioada de 25 de zile, timp în care fanii de pe pagina de Facebook a Carpatair trebuie să refacă în mod corect imaginea din puzzle-ul destinaţiilor Carpatair”, explică Paula Ardelean, vice-preşedinte Marketing & Vânzări Carpatair. În plus, în luna august, Carpatair va iniţia, tot pe pagina de Facebook, concursul „Recunoaste destinaţia zilei”, care va fi recompensat cu premii la fel de atractive. Pagina de Facebook Carpatair a fost lansată în octombrie 2009, atunci când majoritatea companiilor aeriene au început să conştientizeze oportunităţile promovării prin intermediul reţelelor sociale.
Fotbalul feminin a luat o amploare importantă în țara noastră chiar dacă nivelul este în…
Descoperire macabră în zi de sărbătoare. Polițiștii Secției 5 Urbane Timișoara au fost sesizați cu…
Un număr de 4.748.274 de pensionari era înregistrat în aprilie 2024 în România, cu 4.274…
Medalii, finale şi evoluţii bune! Dar şi multă speranţă! Sabrina Maneca Voinea (16 ani) a…
Scrisoare Pastorală la Sărbătoarea Învierii Domnului 2024 † IOAN Din mila lui Dumnezeu, prin grația…
† IOAN, Din mila lui Dumnezeu, Arhiepiscop al Timișoarei și Mitropolit al Banatului Iubitului nostru…