Carpatair lansează, pe perioada verii, mai multe campanii cu premii şi tarife preferenţiale pe reţelele de socializare.
Prima campanie a început acum câteva zile şi se numeşte „Puzzle cu destinaţiile Carpatair”. Premiile sunt două city break-uri pentru două persoane la Roma şi Veneţia. „Concursul se va întinde pe o perioada de 25 de zile, timp în care fanii de pe pagina de Facebook a Carpatair trebuie să refacă în mod corect imaginea din puzzle-ul destinaţiilor Carpatair”, explică Paula Ardelean, vice-preşedinte Marketing & Vânzări Carpatair. În plus, în luna august, Carpatair va iniţia, tot pe pagina de Facebook, concursul „Recunoaste destinaţia zilei”, care va fi recompensat cu premii la fel de atractive. Pagina de Facebook Carpatair a fost lansată în octombrie 2009, atunci când majoritatea companiilor aeriene au început să conştientizeze oportunităţile promovării prin intermediul reţelelor sociale.
Cetăţenii românii care în ziua votului pentru alegerile prezidențiale nu se află pe teritoriul României pot…
În vestul ţării este Cod Roşu de viscol puternic. Vineri dimineața, la ora 10.00, ca…
Divizionara secundă CSC Dumbrăvița intră în „ultima turnantă” a sezonului de toamnă din Liga 2.…
Vineri dimineața, polițiștii Secției 2 Urbane Timișoara au fost sesizați cu privire la faptul că,…
Nu doar la nivel naţional George Simion se bucură de susţinerea unor infractori, foşti sau…
În Iulius Town s-a inaugurat o școală dedicată pasionaților de muzică, celor care își doresc…