Carpatair lansează, pe perioada verii, mai multe campanii cu premii şi tarife preferenţiale pe reţelele de socializare.
Prima campanie a început acum câteva zile şi se numeşte „Puzzle cu destinaţiile Carpatair”. Premiile sunt două city break-uri pentru două persoane la Roma şi Veneţia. „Concursul se va întinde pe o perioada de 25 de zile, timp în care fanii de pe pagina de Facebook a Carpatair trebuie să refacă în mod corect imaginea din puzzle-ul destinaţiilor Carpatair”, explică Paula Ardelean, vice-preşedinte Marketing & Vânzări Carpatair. În plus, în luna august, Carpatair va iniţia, tot pe pagina de Facebook, concursul „Recunoaste destinaţia zilei”, care va fi recompensat cu premii la fel de atractive. Pagina de Facebook Carpatair a fost lansată în octombrie 2009, atunci când majoritatea companiilor aeriene au început să conştientizeze oportunităţile promovării prin intermediul reţelelor sociale.
Cu finanțare din PNRR, Consiliul Județean Timiș ridică la Giroc un nou sediu, modern, pentru…
Municipalitatea timișoreană caută o firmă de specialitate care să se ocupe de rețeaua de date…
Tâlhărie în a doua zi de Crăciun! Polițiștii Biroului de Investigații Criminale au reținut un…
Irinel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor, a vizitat șantierul tronsonului de autostradă dintre…
După ce luna decembrie a fost mult mai caldă ca de obicei, cel puțin până…
Lecții economice și politice dintr-un an ratat 2025 nu a fost anul crizelor spectaculoase. A…