Carpatair lansează, pe perioada verii, mai multe campanii cu premii şi tarife preferenţiale pe reţelele de socializare.
Prima campanie a început acum câteva zile şi se numeşte „Puzzle cu destinaţiile Carpatair”. Premiile sunt două city break-uri pentru două persoane la Roma şi Veneţia. „Concursul se va întinde pe o perioada de 25 de zile, timp în care fanii de pe pagina de Facebook a Carpatair trebuie să refacă în mod corect imaginea din puzzle-ul destinaţiilor Carpatair”, explică Paula Ardelean, vice-preşedinte Marketing & Vânzări Carpatair. În plus, în luna august, Carpatair va iniţia, tot pe pagina de Facebook, concursul „Recunoaste destinaţia zilei”, care va fi recompensat cu premii la fel de atractive. Pagina de Facebook Carpatair a fost lansată în octombrie 2009, atunci când majoritatea companiilor aeriene au început să conştientizeze oportunităţile promovării prin intermediul reţelelor sociale.
Penultimul joc din 2025 pentru alb-violeți a fost disputat acasă, împotriva echipei CSU Alba Iulia,…
De neînțeles comportarea Dumbrăviței din meciul de la Voluntari, unde a intrat să se apere.…
Universitatea de Vest din Timișoara a reușit atragerea unei noi finanțări nerambursabile dedicate modernizării infrastructurii…
Tradiția va fi respectată și comunitatea italiană din Timișoara va organiza și în acest an…
Zona centrală a orașului Sânnicolau Mare va fi modernizat cu fonduri europene. O piațetă modernă,…
Urmează o dublă alb-violetă pe parchetul sălii “Olimpia”. Ziua de duminică se va transforma într-o…