Carpatair lansează, pe perioada verii, mai multe campanii cu premii şi tarife preferenţiale pe reţelele de socializare.
Prima campanie a început acum câteva zile şi se numeşte „Puzzle cu destinaţiile Carpatair”. Premiile sunt două city break-uri pentru două persoane la Roma şi Veneţia. „Concursul se va întinde pe o perioada de 25 de zile, timp în care fanii de pe pagina de Facebook a Carpatair trebuie să refacă în mod corect imaginea din puzzle-ul destinaţiilor Carpatair”, explică Paula Ardelean, vice-preşedinte Marketing & Vânzări Carpatair. În plus, în luna august, Carpatair va iniţia, tot pe pagina de Facebook, concursul „Recunoaste destinaţia zilei”, care va fi recompensat cu premii la fel de atractive. Pagina de Facebook Carpatair a fost lansată în octombrie 2009, atunci când majoritatea companiilor aeriene au început să conştientizeze oportunităţile promovării prin intermediul reţelelor sociale.
De la 1 ianuarie, Aquatim va prelua activitatea de apă și canal și de la…
Multă lume s-a întrebat de ce joacă britanicii fotbal de Crăciun, când la ei se…
Vremea se răcește ușor și se menține posomorâtă. Izolat vor cădea precipitații, la început sub…
Iubiți frați întru Hristos, Preacucernici Părinți, Dragi credincioși, Cu harul Bunului Dumnezeu am ajuns la…
Scrisoare pastorală la sărbătoarea Nașterii Domnului 2024 Iubiți Frați și Surori în Cristos, De Crăciun…
„Ordonanța trenuleț” este un produs al guvernelor care avea rolul să ascundă neputința acestora. Iar…