Un audit realizat de Autoritatea Aeronautică Civilă Română certifică: Aeroporul Internaţional Timişoara „Traian Vuia” se încadrează în normele europene pentru informarea pasagerilor.
Aeroportul Internaţional Timişoara are un sistem de informare a pasagerilor pe patru categorii, cum ar fi audio şi video, call-center, website şi internet. Sistemul audio presupune 150 de difuzoare poziţionate în toată suprafaţa aerogării, 13 console de apel în zona de check-in, 12 console de apel în zona porţilor de îmbarcare, o consolă de apel în zona informaţiilor, spun reprezentanţii aeroportului. Datorită acestui sistem, informaţiile sunt la dispoziția pasagerilor în toate cele șapte zone de acces.
Sistemul video este reprezentat printr-o tabelă electronică de afişaj cu informaţii în timp real, situată în zona public. 44 de monitoare de diferite informează pasagerii despre cursele de plecări şi sosiri. Sistemul de call-center este efectuat de o firmă specializată, având rolul de a prelua apelurile celor care doresc informaţii despre zboruri şi face legături către numerele de interior ale aeroportului. În plus, pagina de internet oferă pasagerilor informaţii în timp real.
În noul Guvern Ciolacu, PSD va avea opt ministere, PNL – şase, iar UDMR –…
Duminică, 22 decembrie, în jurul orei 12:10, ISU Timiş a fost anunţat despre producerea unui…
„Curaj” prostesc! La data de 21 decembrie, polițiștii Secției 5 Poliție Rurală Belinț au reținut…
Un copil teribilist a făcut-o lată chiar înainte de Sărbători! Dacă alţi adolescenţi de vârsta…
Camera de Comerț, Industrie și Agricultură (CCIA) Timiș anunță lansarea a două cursuri gratuite care…
Primarul Dominic Fritz a fost luat la rost de unul dintre cei trei consilieri locali…