Un audit realizat de Autoritatea Aeronautică Civilă Română certifică: Aeroporul Internaţional Timişoara „Traian Vuia” se încadrează în normele europene pentru informarea pasagerilor.
Aeroportul Internaţional Timişoara are un sistem de informare a pasagerilor pe patru categorii, cum ar fi audio şi video, call-center, website şi internet. Sistemul audio presupune 150 de difuzoare poziţionate în toată suprafaţa aerogării, 13 console de apel în zona de check-in, 12 console de apel în zona porţilor de îmbarcare, o consolă de apel în zona informaţiilor, spun reprezentanţii aeroportului. Datorită acestui sistem, informaţiile sunt la dispoziția pasagerilor în toate cele șapte zone de acces.
Sistemul video este reprezentat printr-o tabelă electronică de afişaj cu informaţii în timp real, situată în zona public. 44 de monitoare de diferite informează pasagerii despre cursele de plecări şi sosiri. Sistemul de call-center este efectuat de o firmă specializată, având rolul de a prelua apelurile celor care doresc informaţii despre zboruri şi face legături către numerele de interior ale aeroportului. În plus, pagina de internet oferă pasagerilor informaţii în timp real.
Ruben Lațcău a fost votat, marți seara, în funcția de viceprimar al Timișoarei. În prima…
Senatorul USR de Timiş, Raoul Trifan, afirmă că Mircea Geoană, promovat de PSD, ar fi…
G4Media.ro a publicat dovada că, la sfârșitul lunii mai 2022, o cursă Țiriac Air, închiriată…
Alfred Simonis, liderul CJT anunță că a discutat cu conducerea Federației Române de Fotbal, fiind…
Comanzi, probezi, plătești doar ce păstrezi! O nouă tendință de shopping inteligent și confortabil pentru…
Palatul Administrativ din Timișoara a găzduit o întâlnire la care au participat liderii ADR Vest…