Un audit realizat de Autoritatea Aeronautică Civilă Română certifică: Aeroporul Internaţional Timişoara „Traian Vuia” se încadrează în normele europene pentru informarea pasagerilor.
Aeroportul Internaţional Timişoara are un sistem de informare a pasagerilor pe patru categorii, cum ar fi audio şi video, call-center, website şi internet. Sistemul audio presupune 150 de difuzoare poziţionate în toată suprafaţa aerogării, 13 console de apel în zona de check-in, 12 console de apel în zona porţilor de îmbarcare, o consolă de apel în zona informaţiilor, spun reprezentanţii aeroportului. Datorită acestui sistem, informaţiile sunt la dispoziția pasagerilor în toate cele șapte zone de acces.
Sistemul video este reprezentat printr-o tabelă electronică de afişaj cu informaţii în timp real, situată în zona public. 44 de monitoare de diferite informează pasagerii despre cursele de plecări şi sosiri. Sistemul de call-center este efectuat de o firmă specializată, având rolul de a prelua apelurile celor care doresc informaţii despre zboruri şi face legături către numerele de interior ale aeroportului. În plus, pagina de internet oferă pasagerilor informaţii în timp real.
Sâmbătă seara, polițiștii Biroului Rutier Timișoara au fost sesizati prin apel 112, în jurul orei…
Luna iulie ca termen pentru finalizarea lucrărilor la Centura Sud de ocolire a Timișoarei va…
Administrația județeană a lansat, în sfârșit, licitația pentru realizarea unui nou pod peste canalul existent…
Lucrările la mult așteptata reabilitare a căii ferate dintre Caransebeș și Arad, care include și…
Potrivit unor surse din PNL, Ovidiu Drăgănecu va fi demis din funcţia de subprefect, în…
Liga 3 a ajuns la runda a 5-a din play-off şi play-out. Ghiroda continuă să…