Indubitabil, timișorenii nu-și merită primarul! Aici s-a cam ajuns după aproape un an de mandat al lui Nicolae Robu. Iar de aici încolo există doar două variante. Ori timișorenii își revizuiesc comportamentul față de primar, ori acesta din urmă are toate motivele din lume să fie iremediabil supărat pe locuitorii de pe malurile Begheiului. Exact aceleași irefutabile motive pe care le-a avut și ciobanul (nu Gigi, altul!) când s-a supărat pe satul ingrat. Iar când mă refer la timișoreni, îi pun în calcul și pe ziariști, asupra unora dintre ei planând suspiciunea că n-ar avea „bolentin” de Timișoara.
De unde această concluzie? Păi, la puțin timp după ce a reușit s-o readucă pe Poli în prima ligă, lăsând acasă namila de Damila Măciuca, primarul le-a mai dat o veste extraordinară timișorenilor. Și anume că le face metrou. Cum au reacționat aceștia? (Mă rog, cei care s-au pronunțat în mediul virtual!) Ca neamul prost, luând în derâdere, ba chiar făcând bășcălie de un asemenea demers. Evident că nu-ți cade bine așa ceva! Eu vreau să-ți fac metrou, ție, timișoreanule, iar tu, în ingratitudinea ta, faci mișto!
„Eu mă așteptam să văd o bucurie, un entuziasm că în Timișoara se face așa ceva, dar văd că unora, de dragul de-a fi critici la adresa primarului, le place să rămână calea ferată acolo, să le șuiere trenul la urechi, să fie acel morman de pământ pe care se strâng pungi cu mizerii (…) E mai bine așa decât să fie acolo un spațiu ultramodern”, a declarat, pe bună dreptate, Robu, dezamăgit de reacții. Chiar așa, primești un metro moca și tu faci bășcălie!
Și cine știe, după metrou, pot urma și o telegondolă, o autostradă suspendată, un turn pentru bungee-jumping, o trambulină pentru sărituri cu schiurile etc. Evident că nu se vor mai face, atâta timp cât timișorenii nu vor un amărât de metrou. Unii cârcotași s-au întrebat de unde banii, de parcă ar fi treaba lor. Alții au opinat că, în condițiile în care CFR merge tot mai prost, de ce trebuie o cale subterană pentru unul sau două trenuri pe zi. Și ca să vezi până unde merge mârlănia, unii au opinat că terenul mlăștinos al Timișoarei nu se pretează la astfel de lucrări. După fotbal și politică, se pare că, mai nou, oamenii se pricep și la geotehnică și metrouri!
Evident că îți mai poți pune întrebarea în cât timp se pot construi cinci kilometri de tunel subteran, dacă pentru 200-300 de metri la lucrarea de la Michelangelo, termeul oficial este de un an și jumătate. Dar sunt mizilicuri. La fel și faptul că o amărâtă de șosea ocolitoare pentru aceeași lucrare de pe Michelangelo trebuia finalizată de prin aprilie, dar nu e gata nici în iunie. Ei – ar spune unii! – aici e o altă discuție. Șoseaua în cauză o face firma unuia care are și o televiziune, poate singurul canal media care prezintă în cel mai obiectiv stil cu putință realizările primarului. Că altfel, s-ar fi făcut în două-trei zile! Iar dacă tot nu avem șosea de centură, străzi circulabile, fluență în trafic, parcări, spitale și clinici civilizate, școli moderne, parcuri, măcar un metrou ca lumea puteam avea. Dar timișorenii nu-l merită!
Primarul comunei Şag, Flavius Roşu, a avut, marţi, mai multe întâlniri de lucru la Compania…
Primăria Ghiroda anunţă că, în urma solicitării transmise către SMTT, au fost aprobate următoarele modificări…
Societatea Drumuri Municipale (SDM) face cunoscut programul zilei de 18.12.2024, unde se vor executa reparaţii…
O statuetă care se poate mișca, fără a fi angrenată de mecanisme – intitulată DEȘTEPTAREA…
Alături de portalul inaugurat luni în Parcul Alpinet, Primăria Timișoara a pus la punct un…
Evenimentul va avea loc sâmbătă, 21 decembrie, începând cu ora 16:00, la Bar Leone, Timișoara.…