Dacă primarul Nicolae Robu folosește Facebook pentru a-și face mai bine înțelese realizările, măcar printre „prietenii” din rețea, alți liberali folosesc creația lui Mark Zuckerberg în scopuri mult mai pragmatice. Așa cum ar fi reclama pentru diverse afaceri. O astfel de utilizare i-a găsit rețelei de socializare și consilierul județean Adrian Pășcuță.
Că liberalul Adrian Păscuță se pricepe bine la afaceri o relevă și faptul c-a fost numit șef al Oficiului Teritorial Timișoara pentru IMM-uri. Poziție din care n-a reușit însă să vândă o cantitate însemnată de porumb, astfel c-a apelat tot la Facebook. „Soția mea, tânără fermieră… are o producție de peste 300.000 de știuleți de porumb zaharat, soiul Dulce de Bacău. Dacă aveți idee cum poate fi valorificată vă rog să mă/o anunțați. La o primă strigare am avea: 15 bani știuletele în câmp, 50 de bani cules. Evident, prețurile sunt negociabile”, a postat consilierul județean.
Și totuși, niște lucruri sunt ceva mai greu de priceput aici. Prea puțină lume a auzit de vânzarea porumbului la… știulete. Apoi, așa mare afacerist cum e, Pășcuță – mă rog, soția lui – cultivă întâi „dulcele de Bacău” și apoi se întreabă și întreabă ce poate face cu el?! Dacă nu dă rezultat cu Facebook-ul, ar avea două variante. Prima, să meargă pe plajă și să-l vândă fiert. A doua, să apeleze la partid, că acolo precis rezolvă treaba! Cum s-a mai întâmplat de altfel.
Echipa Festivalului Rod s-a întors după gratii la începutul toamnei, cu proiecția filmului „Crulic. Drumul…
CATALIN SI CATALAINA SRL, în calitate de solicitant, cu sediul în sat Cerneteaz, comuna Giarmata,…
Cu ajutorul fondurilor europene, peste 3.000 de studenți din Timișoara și Reșița vor beneficia de…
Alfred Simonis, noul președinte al Consiliului Județean Timiș, spune că nu se va transforma, în…
Compania de termoficare anunță că a pornit și al doilea cazan de abur de la…
Un număr de șapte spații comerciale aflate în cartierele istorice Cetate și Fabric, sunt scoase…