Dacă primarul Nicolae Robu folosește Facebook pentru a-și face mai bine înțelese realizările, măcar printre „prietenii” din rețea, alți liberali folosesc creația lui Mark Zuckerberg în scopuri mult mai pragmatice. Așa cum ar fi reclama pentru diverse afaceri. O astfel de utilizare i-a găsit rețelei de socializare și consilierul județean Adrian Pășcuță.
Că liberalul Adrian Păscuță se pricepe bine la afaceri o relevă și faptul c-a fost numit șef al Oficiului Teritorial Timișoara pentru IMM-uri. Poziție din care n-a reușit însă să vândă o cantitate însemnată de porumb, astfel c-a apelat tot la Facebook. „Soția mea, tânără fermieră… are o producție de peste 300.000 de știuleți de porumb zaharat, soiul Dulce de Bacău. Dacă aveți idee cum poate fi valorificată vă rog să mă/o anunțați. La o primă strigare am avea: 15 bani știuletele în câmp, 50 de bani cules. Evident, prețurile sunt negociabile”, a postat consilierul județean.
Și totuși, niște lucruri sunt ceva mai greu de priceput aici. Prea puțină lume a auzit de vânzarea porumbului la… știulete. Apoi, așa mare afacerist cum e, Pășcuță – mă rog, soția lui – cultivă întâi „dulcele de Bacău” și apoi se întreabă și întreabă ce poate face cu el?! Dacă nu dă rezultat cu Facebook-ul, ar avea două variante. Prima, să meargă pe plajă și să-l vândă fiert. A doua, să apeleze la partid, că acolo precis rezolvă treaba! Cum s-a mai întâmplat de altfel.
Comentarii prin facebook