Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara nu mai trimite prin poștă deciziile pentru stabilirea impozitului pe mijloacele de transport și pe cele pentru stabilirea taxei de afișaj în scop de reclamă și publicitate, destinate persoanelor juridice. Reprezentanții acestora trebuie să se intereseze singuri despre datoriile pe care le au către bugetul local.
Măsura a fost luată „având în vedere costurile ridicate şi dificultăţile întâmpinate în comunicarea prin poştă a deciziilor de impunere, precum şi a altor acte administrativ-fiscale”. În aceste condiții, contribuabilii persoane juridice au la dispoziție două modalități de a afla cum își pot achita dările. „Rugăm contribuabilii care datorează bugetului local al municipiului Timişoara, pentru anul fiscal 2014, impozit asupra mijloacelor de transport şi/ sau taxa pentru afișaj în scop de reclamă și publicitate să procedeze astfel: fie să se prezinte la sediul Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara, în vederea remiterii deciziilor de impunere, fie să transmită către prin e-mail o solicitare privind comunicarea prin e-mail/ fax a deciziilor de impunere, cu indicarea în cuprinsul solicitării a adresei de e-mail/ nr. fax al societății”, spune Adrian Bodo, directorul Direcţiei Fiscale Timişoara.
Lansată în cea de a doua jumătate a acestui an, licitația pentru stabilirea executantului studiului…
Fără pauză! Etapa a 14-a din Liga Națională masculină de baschet programează un meci în…
Dacă v-ați bucurat de ieftinirea carburanților din ultimele zile, nu sperați să rămână prea mult…
Duminică, 28 decembrie 2025, în jurul orei 06:15, polițiștii au fost sesizați cu privire la…
Dacă ar fi să ilustrez anul 2025, ba chiar şi ultimii 36 de ani, rezumându-mă…
Există momente în copilărie care rămân pentru totdeauna: prima minge prinsă corect, primul gol marcat,…