Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara nu mai trimite prin poștă deciziile pentru stabilirea impozitului pe mijloacele de transport și pe cele pentru stabilirea taxei de afișaj în scop de reclamă și publicitate, destinate persoanelor juridice. Reprezentanții acestora trebuie să se intereseze singuri despre datoriile pe care le au către bugetul local.
Măsura a fost luată „având în vedere costurile ridicate şi dificultăţile întâmpinate în comunicarea prin poştă a deciziilor de impunere, precum şi a altor acte administrativ-fiscale”. În aceste condiții, contribuabilii persoane juridice au la dispoziție două modalități de a afla cum își pot achita dările. „Rugăm contribuabilii care datorează bugetului local al municipiului Timişoara, pentru anul fiscal 2014, impozit asupra mijloacelor de transport şi/ sau taxa pentru afișaj în scop de reclamă și publicitate să procedeze astfel: fie să se prezinte la sediul Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara, în vederea remiterii deciziilor de impunere, fie să transmită către prin e-mail o solicitare privind comunicarea prin e-mail/ fax a deciziilor de impunere, cu indicarea în cuprinsul solicitării a adresei de e-mail/ nr. fax al societății”, spune Adrian Bodo, directorul Direcţiei Fiscale Timişoara.
Aquatim anunţă existenţa unei situații critice apărute în timpul punerii în funcțiune a noii conducte…
Universitatea de Vest din Timișoara (UVT) este pentru prima dată în topul domeniului de predare…
Ruben Lațcău a fost votat, marți seara, în funcția de viceprimar al Timișoarei. În prima…
Senatorul USR de Timiş, Raoul Trifan, afirmă că Mircea Geoană, promovat de PSD, ar fi…
G4Media.ro a publicat dovada că, la sfârșitul lunii mai 2022, o cursă Țiriac Air, închiriată…
Alfred Simonis, liderul CJT anunță că a discutat cu conducerea Federației Române de Fotbal, fiind…