Mult discutata organigramă a CJ Timiș va intra în vigoare de la 1 noiembrie și va aduce cu ea diverse schimbări. De la această dată, cinci angajați din Primăria Timișoara își vor schimba locul de muncă, dar e foarte posibil ca ei să fie urmați și de alții. Președintele CJ, Sorin Grindeanu, îl contrazice pe primarul Nicolae Robu.
Primarul Nicolae Robu a confirmat, la finele săptămânii trecute, că vor pleca din instituția de pe Bd. CD Loga 1, către CJ Timiș, cinci angajați. „Vor avea aprobarea mea. Eu am un principiu întotdeauna: ajut orice cetățean să-și urmeze drumul în viață pe care simte el că i-ar fi mai bine (…) Nu mi-e teamă (că rămâne fără angajați în PMT – n.r.), știți că este o vorbă «sunt pline cimitirele lumii de oameni de neînlocuit». Și lumea merge totuși înainte”, afirma edilul. Trei dintre cei care, de la 1 noiembrie, își vor găsi loc în noua organigramă a CJ Timiș sunt Laura Koszegi, directorul Direcției Patrimoniu, Marius Onețiu, șeful Biroului Utilități Hidrotehnice de la Direcția Tehnică, și Adriana Deaconu, de la Serviciul Proiecte cu Finanţare Internaţională. De cealaltă parte, Sorin Grindeanu spune că din aparatul propriu al instituției pe care o conduce nu va pleca nimeni. „Pe ordinea de zi a plenului de săptămâna viitoare sunt două proiecte care intră în comisii în această săptămână, legate de contractul lui Sergiu Bălașa, de la ADETIM, și al lui Gheorghe Tătar. Fiind vorba despre structuri cu personalitate juridică proprie, în momentul în care au fost numiți în aceste funcții, au avut și câte o hotărâre de consiliu județean prin care s-a stabilit aceste numiri. Săptămâna viitoare se revocă acele hotărâri. Am primit o adresă din partea lui Sergiu Bălașa, cu o anumită intenție de a merge tot către o structură care ține tot de CJ, și anume Adivest. Nu am nimic împotrivă”, a declarat, miercuri, Grindeanu.
La consiliul județean vor ajunge și alți funcționari. „Primăria și-a dat acordul pentru primele cinci transferuri. Mai sunt și alții, tot pe funcții de execuție. Celor care pleacă undeva unde se simt mai confortabil și cred că munca lor e mai bine pusă în valoare le doresc succes. Este opțiunea fiecăruia de a-și face o carieră așa cum își dorește. Orice plecare este un minus. Chiar dacă s-a spus că cimitirele sunt pline de oameni de neînlocuit, nu cred că lucrul acesta putem să-l spunem despre oameni care și-au desfășurat mulți ani activitatea într-o unitate, cu plusuri și cu minusuri”, a mai spus președintele CJ. Acesta va avea în subordine compartimentul Administrator public, Biroul Audit Public Intern, Serviciul Relaţii Externe, Direcția Organizare și Control, dar și Direcția Generală de Dezvoltare,. Vicepreședintele Roxana Iliescu (PMP) va răspunde de Direcția Generală Tehnică și Arhitectul Șef, iar Traian Stancu (ALDE), de Direcția Generală Economică și Direcția Generală de Patrimoniu. Secretarul Dănuț Ardelean va răspunde de Direcția Administrație Publică Locală, dar și de Compartimentul Asistenţă Juridică Consilieri Judeţeni.
Proiectul de reabilitare a Gării de Nord Timișoara a ajuns într-un nou stadiu, piațeta din…
Joi, 19 decembrie, în jurul orei 17:45, ISU Timiș a fost anunțat despre producerea unui…
Mult disputatul proiect al taxelor și impozitelor la nivel maxim permis de legislația fiscală, pentru…
Serviciul Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - Timpark urează…
În contextul crizei politice actuale, Academia de Advocacy face un apel ferm către partidele politice…
Pe lângă Portalul Libertății, la 19 școli din oraș Primăria Timișoara a montat instalații luminoase…