Consiliul Județean Timiș încearcă să lărgească la patru benzi drumul Timișoara – Moșnița, dar și pe cel care leagă centura de aeroport, pe bani de la guvern. Consilierii au aprobat în plenul extraordinar de marți o listă de drumuri județene pentru care cer bani din Programul Național de Dezvoltare Locală.
În plenul de marți au fost votate 11 proiecte legate de modernizarea mai multor șosele din județ. Toate acestea vor fi transmise la Ministerul Dezvoltării până pe 17 martie, termenul limită de depunere pentru solicitările de finanțare pe PNDL. Ministerul Dezvoltării va analiza toate propunerile venite din țară și apoi va urma un ordin de ministru prin care va fi stabilit exact ce se va finanța. „Au fost aprobate pentru a fi transmise Ministerului Dezvoltării, pentru a obține fonduri guvernamentale, ținând cont de valoarea lor. Un proiect presupune lărgirea la patru benzi de la sensul giratoriu de la centură până la aeroport. Un alt proiect cel privitor la Moșnița, pentru finanțarea extinderii la patru benzi a drumului de la ieșirea din Timișoara până la terminarea comunei Moșnița”, spune Călin Dobra, președintele Consiliului Județean Timiș. Proiectul drumului spre aeroport este estimat la 18,1 milioane de lei, iar cel de extindere a șoselei către Moșnița, la 34,4 milioane de lei, ambele sume cu TVA inclus. Dobra spune că, oricum, și dacă nu vor primi finanțare prin PNDL, toate aceste drumuri vor fi incluse printre prioritățile CJ Timiș.
Pentru ce drumuri vrea CJ CJ de la Ministerul Dezvoltării
Cu finanțare din PNRR, Consiliul Județean Timiș ridică la Giroc un nou sediu, modern, pentru…
Municipalitatea timișoreană caută o firmă de specialitate care să se ocupe de rețeaua de date…
Tâlhărie în a doua zi de Crăciun! Polițiștii Biroului de Investigații Criminale au reținut un…
Irinel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor, a vizitat șantierul tronsonului de autostradă dintre…
După ce luna decembrie a fost mult mai caldă ca de obicei, cel puțin până…
Lecții economice și politice dintr-un an ratat 2025 nu a fost anul crizelor spectaculoase. A…