Direcția Formare și Perfecționare Profesională a Camerei de Comerţ, Industrie și Agricultură Timiş organizează o nouă serie a cursului de arhivar. Acesta este obligatoriu pe piața muncii, în condițiile în care fiecare organizație publică sau privată are obligația să organizeze un compartiment de arhivă, administrat de personal calificat.
Cursul este autorizat de Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC), iar certificatele obținute la absolvire au recunoaștere națională și internațională și sunt emise de Ministerul Muncii și de Ministerul Educației. Programul se adresează celor care au minimum studii medii și fie ocupă funcția de arhivar și doresc să-și perfecționeze pregătirea profesională, fie celor care doresc să-și dezvolte competențe în acest sens. Competențe dobândite la finalizarea cursului: redactarea nomenclatorului arhivistic; gestionarea fondului documentar; prelucrarea documentelor; utilizarea informațiilor din documente; conservarea arhivei în depozit; competențe informatice. Lector va fi Mihaela Georgiana Gălbenuș, absolventă a Facultății de Arhivistică, Academia de Poliție Al. I. Cuza București. Cursul se va desfășura în perioada 21 august – 15 septembrie, de luni până vineri, orele 16-21. Prețul este 1.000 lei / persoană, iar membrii CCIAT beneficiază de o reducere de 10%. Informații suplimentare și înscrieri la Centrul Regional de Afaceri al CCIAT din Bd. Eroilor de la Tisa nr. 22, cam. 110, sau la numărul de telefon 0720-444.121, e-mail, Tania Avramov – manager DFP.
În noul Guvern Ciolacu, PSD va avea opt ministere, PNL – şase, iar UDMR –…
Duminică, 22 decembrie, în jurul orei 12:10, ISU Timiş a fost anunţat despre producerea unui…
„Curaj” prostesc! La data de 21 decembrie, polițiștii Secției 5 Poliție Rurală Belinț au reținut…
Un copil teribilist a făcut-o lată chiar înainte de Sărbători! Dacă alţi adolescenţi de vârsta…
Camera de Comerț, Industrie și Agricultură (CCIA) Timiș anunță lansarea a două cursuri gratuite care…
Primarul Dominic Fritz a fost luat la rost de unul dintre cei trei consilieri locali…