gara de nord
Zona de vest a României nu se află pe lista de priorități a operatorului naţional al reţelei de infrastructură feroviară. Doar patru dintre cele 48 de şantiere pe care CFR le are deschise sunt în această parte de țară.
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA are deschise, la ora actuală, 48 de șantiere, pentru lucrări de întreţinere, reparaţii curente și capitale la infrastructura feroviară, în vederea ridicării restricțiilor de viteză și pentru îmbunătăţirea condiţiilor de călătorie. Valoare totală estimată a lucrărilor este de 141,6 milioane lei, sursa de finanţare fiind asigurată din fonduri proprii ale companiei și de la bugetul de stat. În partea de vest a ţării sunt în derulare patru lucrări mai importante. În primul rând este vorba despre Gara Timișoara Nord, unde se fac lucrări de reparații la tunelul pietonal, la spațiile de exploatare și la holul caselor de bilete. În stațiile Brad și Petroșani se fac reparații capitale ale clădirilor, în timp ce pe secția Ilia-Lugoj se efectuează reparații și refaceri parțiale de traverse. Pe secția Orșova-Jimbolia sunt în derulare reparații capitale la podul de la kilometrul 397+886.
Dacă ar fi să ilustrez anul 2025, ba chiar şi ultimii 36 de ani, rezumându-mă…
Există momente în copilărie care rămân pentru totdeauna: prima minge prinsă corect, primul gol marcat,…
Cu finanțare din PNRR, Consiliul Județean Timiș ridică la Giroc un nou sediu, modern, pentru…
Municipalitatea timișoreană caută o firmă de specialitate care să se ocupe de rețeaua de date…
Tâlhărie în a doua zi de Crăciun! Polițiștii Biroului de Investigații Criminale au reținut un…
Irinel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor, a vizitat șantierul tronsonului de autostradă dintre…