Categories: Invatamant

Academia Europeana de Marketing se intruneste in conferinta la Universitatea de Vest Timisoara

Cei mai buni specialişti în domeniul marketingului se întâlnesc la Timişoara, la o conferință regională. Evenimentul are loc la Universitatea de Vest și sunt 62 de profesori și cercetători în domeniu aşteptaţi să ia parte la acţiune.

Conferința Regională a Academiei Europene de Marketing are loc în zilele de 21 și 22 septembrie, iar invitații din Austria, Cehia, China, Cipru, Croația, Franța, Germania, Grecia, India, Japonia, Lituania, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Serbia, Slovenia, Statele Unite ale Americii, Ungaria și România. Aceștia vor prezenta rezultatele cercetărilor lor care contribuie la conectarea teoriei cu practica de marketing în vederea creșterii competitivității firmelor din țările central și est-europene. Au fost acceptate 39 de lucrări care vor fi prezentate la mai multe secțiuni: marketing strategic; comportamentul consumatorului; marketing internațional; managementul vânzărilor; social media; comunicări de marketing; etică și sustenabilitate. „Organizarea conferinței la Timișoara, la UVT, confirmă recunoașterea internațională de care colegii noștri de la Facultatea de Economie și de Administrare a Afacerilor se bucură. Evenimentul nu este singular. În ultimii ani am găzduit numeroase evenimente științifice de renume, pe diferite domenii. De altfel, ne bucurăm de recunoaștere internațională la nivelul întregii universități. Ea se reflectă și în clasificările internaționale, unde suntem o prezență constantă”, a declarat rectorul UVT, Marilen Pirtea.

Trei profesori de referință la nivel internațional în domeniul marketingului vor aborda în plen subiecte de actualitate. Este vorba despre Roland Rust, de la Universitatea Maryland, care va prezenta modul în care Inteligența Artificială va transforma sectorul serviciilor, Adamantios Diamantopoulos, de la Universitatea Viena, care va vorbi despre impactul stereotipurilor asupra comportamentului consumatorului, și Gerrit van Brugen, de la Universitatea Erasmus din Rotterdam, care va aborda rolul Academiei Europene de Marketing în regiune.

Share
Published by
Vlad Stoian

Recent Posts

Magazinul de suveniruri al Timișoara a avut deja oaspeți cunoscuți. John Malkovich, printre ei

Timișoara are din această săptămână un magazin oficial de suveniruri. Deschis pentru a aduce imagine…

2 ore ago

Despre rolul traducerii în dezvoltarea unor produse de succes, în dezbatere la UPT

Biblioteca UPT a găzduit vineri 15 noiembrie 2024, conferința „Translation and Usability”, organizată de Direcția…

4 ore ago

Gestionarea deșeurilor, o prioritate pentru noua conducere a Primăriei Moşniţa Nouă

Gestionarea deșeurilor este o prioritate pentru actuala administrație a comunei Mioşniţa Nouă. Noua conducere a…

4 ore ago

Concert caritabil de colinde pentru ajutorarea a trei familii nevoiaşe din judeţul Timiş

Direcția Generală a Poliției Locale Timișoara și Universitatea de Științele Vieții “Regele Mihai I” organizează,…

4 ore ago

Serviciul de distribuție a gazelor naturale va fi oprit temporar în Deta și Opatița, marți, 19 noiembrie

Societatea Delgaz Grid anunță că se va opri furnizarea gazului natural, în orașul Deta și…

5 ore ago

Weekend plin de distracție, în Iulius Town: nou spectacol imersiv cu imagini din spațiul cosmic și teatru de păpuși pentru copii

Noi experiențe inedite pentru toată familia au loc în acest final de săptămână în Iulius…

5 ore ago