Pe Aleea FC Ripensia, deschisa pe 1 octombrie, a fost spart deja asfaltul. Robu: Asa e tehnologia

Primarul Nicolae Robu anunța, pe 1 octombrie, terminarea lucrărilor de pe FC Ripensia, unde s-au făcut trei benzi. Minunea a durat însă două zile, pentru că marți dimineața asfaltul a fost spart! Se lucra în fața Căminului 16, unde au apărut muncitori și utilaje. UPDATE: Robu spune că e normal, pentru că se ridică gurile de canal.

La sfârșitul lunii august au început lucrările pe Aleea FC Ripensia, pe bucata cuprinsă între Bd. Eroilor de la Tisa și Michelangelo. Strada urma să aibă trei benzi, la fel ca tronsonul de la str. Surorile Martir Caceu până la str. 1 Decembrie 1918. A treia bandă, susțineau reprezentanții PMT, va permite un trafic mai fluent pe direcția sud-nord, amenajările rutiere de pe Michelangelo fiind capabile să preia volume de trafic superioare celor din prezent. Lucrările au fost făcute de SDM, iar duminică, 1 octombrie, primarul Nicolae Robu a anunțat, pe Facebook, finalizarea lor. „Din ciclul «Marea asfaltare 2017», Aleea FC Ripensia în noua înfățișare pe trei benzi. Începând de astăzi (duminică, 1 octombrie – n. r.) de la ora 9.49, s-a dat drumul circulației pe această extrem de importantă arteră de trafic a Timișoarei, lărgită la trei benzi plus o bandă de preselecție pentru viraj la stânga pe Eroilor. Noua configurație va contribui enorm la fluidizarea traficului pe axa sud-nord. Săptămâna viitoare se va face și marcajul și se vor monta ochii de pisică”, nota edilul.

Marți dimineață însă, pe FC Ripensia se tot circula tot pe două benzi, în zona Complexului Studențesc. Și nu pentru că se făceau marcaje sau se montau ochi de pisiciă. Mai exact, în fața Căminului 16, au apărut muncitorii și utilajele, iar asfaltul a fost spart! „Au uitat ceva sub asfalt probabil… e pus de câteva zile”, a scris un timișorean pe Facebook.
UPDATE: Primarul Nicolae Robu spune că operațiunea este firească. „Nu se sparge nimic (…) duminică s-a dat drumul la circulație. Nu e gata încă, se mai lucrează la borduri, la marcaje. Nu se sparge nimic, așa este tehnologia, de ridicare a gurilor de canal la cotă. Sunt două tehnologii, una care spune că de la început se ridică gurile și este o altă tehnologie care spune că, după ce se face stratul final, se sparge în jurul gurii de canal și se face ajustarea la cotă. Majoritatea proiectanților aleg a doua variantă”, a explicat edilul.

Share
Published by
Otilia Galescu

Recent Posts

Ilie Vlaicu, director Aquatim: Timișul nu e în pericol să rămână fără apă, aici nu poate avea loc un episod Paltinu

Subiectul care tulbură apele politice și vorbește despre demisii și demiteri la cel mai înalt…

4 ore ago

Direcția PLMSTF și Culiță Chiș rămân deocamdată în primărie. Proiectul desființării a picat la vot în CLT

Doar 9 voturi pentru a adunat propunerea conducerii Primăriei Timișoara de desființare a Direcției Proiecte…

5 ore ago

Guvernul dă peste cap planurile Primăriei! Taxele gândite de municipalitate, crescute mai mult după ce au fost majorate de decizia Executivului

Consiliul Local Timișoara nu va mai putea vota propunerea administrației pentru nivelul taxelor și impozitelor…

11 ore ago

Cine e vinovat pentru nereușita momentană și parțială a proiectului insulelor ecologice pentru deșeuri: Mașinile parcate lângă acestea și graba locatarilor

Proiectul de instalare a insulelor ecologice digitalizate, celebrele tomberoane inteligente, care preiau gunoaiele de la…

11 ore ago

Rămas fără permis, Alin Popoviciu a devenit pieton în timpul liber. La slujbă are şofer

Vicepreşedintele Consiliului Judeţean Timiş Alin Popoviciu a rămas fără permis de conducere, pentru o perioadă…

12 ore ago

Aproape 1000 de participanți la a X-a ediție a unui workshop internațional important la UPT

Universitatea Politehnica Timișoara, prin Departamentul de ID/IFR și Educație digitală (DeL) și Centrul Multimedia, în…

12 ore ago