Dacă Primăria Timișoara are monitor lunar, CJ Timiș va avea, de acum încolo, agendă. Consilierii județeni au votat pentru (re)înființarea acestei publicații, care va apărea în 10.000 de exemplare. Nu se știe cât va costa și va fi scrisă de angajații CJ.
Consilierii județeni au readus la viață, în ultimul plen, Agenda CJ, „periodic de informare administrativă”. „«Agenda CJT» este publicaţia oficială care are ca obiect de activitate producţia editorială, tipografică şi de difuzare a informaţiilor de interes şi utilitate publică. În publicaţia «Agenda CJT» se vor publica unele proiecte de hotărâri, cu aplicabilitate generală, care fac obiectul Legii nr.52/2003 privind transparenţa decizională, republicată, cu completările şi modificările ulterioare, alte documente şi informaţii de interes public, cu excepţia celor a căror publicitate se face, potrivit legii, prin alte mijloace, declaraţiile de politică judeţeană şi alte asemenea declaraţii, orice alte informaţii utile privind activitatea şi realizările administraţiei publice judeţene”, scrie în expunerea de motive a proiectului votat în plenul din 29 martie. Noua / vechea publicație va apărea lunar, cheltuielile de editare, tipărire şi difuzare fiind asigurate din bugetul CJ.
Liberalul Nicu Bitea a avut o solicitare expresă în plen, agreată și președintele Călin Dobra. „Va fi editată, din ce am văzut, în aproximativ 10.000 exemplare lunar. Am vrea să aibă oportunitatea și ocazia ca fiecare coleg consilier județean să se regăsească cel puțin măcar o dată, până în 2020, pe edițiile Agendei CJ, pentru a-și transmite proiectele și cu ce s-a implicat în activitatea pe cei patru ani”, a spus Bitea. Va fi, așadar, înghesuială mare în cele maximum 16 pagini, format B3, ale publicației care va apărea în a doua săptămână a fiecărei luni. Sunt 37 de consilieri județeni și până în iunie 2020 mai sunt doar 26 de luni, asta, dacă Agenda CJ va apărea din aprilie, ceea ce este totuși destul de puțin probabil. „Consider că este un plus adus activității CJ, pentru că prin această agendă a CJ vom putea transmite informații cetățenilor județului Timiș, privind proiectele în derulare, demersurile pe care le facem. Nu știu cât costă, pentru că acum facem documentația și vom vedea exact după ce vom demara licitație. Vor scrie angajații CJ, care vor constitui o comisie de redacție, realizată prin dispoziția președintelui”, ne-a declarat Călin Dobra. De distribuția publicației se va ocupa, conform proiectului, Direcţia Administrarea Patrimoniului, Serviciul logistic.
CJ Timiș a mai avut o „Agendă”, dar acesta n-a mai apărut de prin 2016. Pe de altă parte, Primăria Timișoara editează lunar un „Monitor”, într-un tiraj de 125.000 de exemplare. Publicația scoate din bugetul local, pentru tipărire și distribuție, în jur de 123.000 de euro pe an. Monitorul Primăriei Timișoara apare în format A3, pe 16 pagini.
Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș în calitate de beneficiar și Expert Business Center…
Consiliul Județean Timiș va trebui să semneze un acord de colaborare cu primăriile din Dumbrăvița…
Mai sunt doar câteva zile din acest an, iar dacă licitația pentru realizarea unei noi…
Peste 60% dintre români consideră că decizia Curții Constituționale a României de a anula turul…
Un număr de 78 de persoane au fost salvate de pe munte, în ultimele 24…
Anca Todoni și Ana Bogdan s-au calificat în această dimineață pe tabloul principal al turneului…