Broşuri, pliante, afişe, bannere, anunţuri şi communicate de presă. Toate acestea vor intra într-un pachet de publicitate prin care publicul va afla de noile autobuze electrice cumpărate cu bani europeni, de Ministerul Dezvoltării, în mai multe oraşe româneşti, printre care şi Timişoara. Iar în oraşul de pe Bega, valoarea pachetului promo va fi de 125.545 lei.
Toţi timişorenii vor şti ce şi cum e cu autobuzele electrice pe bani europeni, care vor ajunge (cândva) în oraşul de pe Bega. Oferta vine la pachet cu un pachet publicitar extrem de serios. În sistemul public de licitaţii electronice a fost publicat un anunţ prin care se alocă 125.540 de lei pentru „servicii de informare și publicitate pentru proiectul „Achiziţie mijloace de transport public – autobuze electrice 18 m, Braşov, Timişoara”. Data limită de depunere a ofertelor este 26 martie.
Cine va câştiga acest contract va avea extrem de mult de lucru.
„Serviciile de informare si publicitate aferente acestui proiect constau în: Publicarea într-o publicaţie generalistă online, cu trimitere din homepage într-o altă pagină, a: – anunţ/comunicat de presă la începutul proiectului; -anunţ/comunicat de presă la sfârşitul proiectului, Realizarea şi montarea unui panou temporar cu dimensiunile: l 0,8 m x h 0,5 m; Realizarea şi montarea unei plăci permanente cu dimensiunile l 0,8 m x h 0,5 m; Realizarea de autocolante, cu formatul de 300 x 300 mm (Lxh), şi lipirea lor pe autobuzele electrice şi echipamentele achiziţionate -103 buc; Realizarea de plăcuţe, cu formatul de 300x 300 mm (Lxh), şi aplicarea acestora pe autobuzele electrice achiziţionate-44 buc”, se spune în anunţ.
Pachetul e unul destul de generos în ceea ce priveşte realizarea de mijloace publicitare dintre cele mai diverse.
„Activităţile de promovare a proiectului se vor derula în perioada de implementare a acestuia şi sunt următoarele: Realizarea şi distribuirea de afişe A3- 1000 buc; Realizare bannere-4 buc, Creaţie, producţie şi difuzare spot audio si video la începutul – câte 3 buc/fiecare activitate=6 buc; Creaţie, producţie şi difuzare spot audio si video la sfârşitul proiectului- cate 3 buc/fiecare activitate=6buc; Realizare şi distribuţie broşuri A5, 20 pagini – 1000 buc; Pliant A4, 1/3- 1000 buc”, se mai spune în anunţ
Primarul Dominic Fritz încă nu poate vota, dar a făcut un apel la timişoreni să…
Aproape de șocul campionatului! Voleibalistele de la CSM Lugoj au fost foarte aproape de a…
Nicolae Robu îşi exhibă încă o dată imensele frustrări pentru cele două înfrângeri usturătoare în…
Marien Pirtea, liderul PNL Timișoara, a fost unul dintre cei mai matinali politicieni care au…
Conform datelor oficiale ale Autorității Electorale Permanente, în județul Timiș, la ora 9 votaseră 2,82%…
La ora 7.00 au fost deschise secţiile de votare pentru primul tur al alegerilor prezidenţiale,…