Administratie

Publicitate de peste o sută de mii de lei pentru ca timişorenii să afle de autobuzele electrice

Broşuri, pliante, afişe, bannere, anunţuri şi communicate de presă. Toate acestea vor intra într-un pachet de publicitate prin care publicul va afla de noile autobuze electrice cumpărate cu bani europeni, de Ministerul Dezvoltării, în mai multe oraşe româneşti, printre care şi Timişoara. Iar în oraşul de pe Bega, valoarea pachetului promo va fi de 125.545 lei.

Toţi timişorenii vor şti ce şi cum e cu autobuzele electrice pe bani europeni, care vor ajunge (cândva) în oraşul de pe Bega. Oferta vine la pachet cu un pachet publicitar extrem de serios. În sistemul public de licitaţii electronice a fost publicat un anunţ prin care se alocă 125.540 de lei pentru „servicii de informare și publicitate pentru proiectul „Achiziţie mijloace de transport public – autobuze electrice 18 m, Braşov, Timişoara”. Data limită de depunere a ofertelor este 26 martie.

Cine va câştiga acest contract va avea extrem de mult de lucru.

„Serviciile de informare si publicitate aferente acestui proiect constau în: Publicarea într-o publicaţie generalistă online, cu trimitere din homepage într-o altă pagină, a: – anunţ/comunicat de presă la începutul proiectului; -anunţ/comunicat de presă la sfârşitul proiectului, Realizarea şi montarea unui panou temporar cu dimensiunile: l 0,8 m x h 0,5 m; Realizarea şi montarea unei plăci permanente cu dimensiunile l 0,8 m x h 0,5 m; Realizarea de autocolante, cu formatul de 300 x 300 mm (Lxh), şi lipirea lor pe autobuzele electrice şi echipamentele achiziţionate -103 buc; Realizarea de plăcuţe, cu formatul de 300x 300 mm (Lxh), şi aplicarea acestora pe autobuzele electrice achiziţionate-44 buc”, se spune în anunţ.

Pachetul e unul destul de generos în ceea ce priveşte realizarea de mijloace publicitare dintre cele mai diverse.

„Activităţile de promovare a proiectului se vor derula în perioada de implementare a acestuia şi sunt următoarele: Realizarea şi distribuirea de afişe A3- 1000 buc; Realizare bannere-4 buc, Creaţie, producţie şi difuzare spot audio si video la începutul – câte 3 buc/fiecare activitate=6 buc; Creaţie, producţie şi difuzare spot audio si video la sfârşitul proiectului- cate 3 buc/fiecare activitate=6buc; Realizare şi distribuţie broşuri A5, 20 pagini – 1000 buc; Pliant A4, 1/3- 1000 buc”, se mai spune în anunţ

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Dominic Fritz nu a putut vota, dar a făcut un apel pentru „votul util pentru România”

Primarul Dominic Fritz încă nu poate vota, dar a făcut un apel la timişoreni să…

7 minute ago

Lugojul, eșec dramatic la Blaj, dar nu a venit acasă cu mâna goală

Aproape de șocul campionatului! Voleibalistele de la CSM Lugoj au fost foarte aproape de a…

12 minute ago

“Cât de jegos poate sa fie! Gretos!“. Un nou atac suburban al consilierului preşedintelui CJ Timiş la adresa primarului Fritz

Nicolae Robu îşi exhibă încă o dată imensele frustrări pentru cele două înfrângeri usturătoare în…

45 de minute ago

Marilen Pirtea, la ieșirea de la vot: ”Am votat cu credință că România poate mai mult”

Marien Pirtea, liderul PNL Timișoara, a fost unul dintre cei mai matinali politicieni care au…

O oră ago

Timișul, la 2,82 la sută, prezență la urne, la ora 9.00

Conform datelor oficiale ale Autorității Electorale Permanente, în județul Timiș, la ora 9 votaseră 2,82%…

2 ore ago

Românii îşi aleg astăzi preşedintele. În Timiş peste 600 de mii de persoane sunt aşteptate la urne

La ora 7.00 au fost deschise secţiile de votare pentru primul tur al alegerilor prezidenţiale,…

4 ore ago