Administratie

Publicitate de peste o sută de mii de lei pentru ca timişorenii să afle de autobuzele electrice

Broşuri, pliante, afişe, bannere, anunţuri şi communicate de presă. Toate acestea vor intra într-un pachet de publicitate prin care publicul va afla de noile autobuze electrice cumpărate cu bani europeni, de Ministerul Dezvoltării, în mai multe oraşe româneşti, printre care şi Timişoara. Iar în oraşul de pe Bega, valoarea pachetului promo va fi de 125.545 lei.

Toţi timişorenii vor şti ce şi cum e cu autobuzele electrice pe bani europeni, care vor ajunge (cândva) în oraşul de pe Bega. Oferta vine la pachet cu un pachet publicitar extrem de serios. În sistemul public de licitaţii electronice a fost publicat un anunţ prin care se alocă 125.540 de lei pentru „servicii de informare și publicitate pentru proiectul „Achiziţie mijloace de transport public – autobuze electrice 18 m, Braşov, Timişoara”. Data limită de depunere a ofertelor este 26 martie.

Cine va câştiga acest contract va avea extrem de mult de lucru.

„Serviciile de informare si publicitate aferente acestui proiect constau în: Publicarea într-o publicaţie generalistă online, cu trimitere din homepage într-o altă pagină, a: – anunţ/comunicat de presă la începutul proiectului; -anunţ/comunicat de presă la sfârşitul proiectului, Realizarea şi montarea unui panou temporar cu dimensiunile: l 0,8 m x h 0,5 m; Realizarea şi montarea unei plăci permanente cu dimensiunile l 0,8 m x h 0,5 m; Realizarea de autocolante, cu formatul de 300 x 300 mm (Lxh), şi lipirea lor pe autobuzele electrice şi echipamentele achiziţionate -103 buc; Realizarea de plăcuţe, cu formatul de 300x 300 mm (Lxh), şi aplicarea acestora pe autobuzele electrice achiziţionate-44 buc”, se spune în anunţ.

Pachetul e unul destul de generos în ceea ce priveşte realizarea de mijloace publicitare dintre cele mai diverse.

„Activităţile de promovare a proiectului se vor derula în perioada de implementare a acestuia şi sunt următoarele: Realizarea şi distribuirea de afişe A3- 1000 buc; Realizare bannere-4 buc, Creaţie, producţie şi difuzare spot audio si video la începutul – câte 3 buc/fiecare activitate=6 buc; Creaţie, producţie şi difuzare spot audio si video la sfârşitul proiectului- cate 3 buc/fiecare activitate=6buc; Realizare şi distribuţie broşuri A5, 20 pagini – 1000 buc; Pliant A4, 1/3- 1000 buc”, se mai spune în anunţ

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Fabi Marincu, meci de senzație în victoria cu CSU Alba Iulia. Din păcate, un record excelent a fost stopat în meciul de astăzi

Penultimul joc din 2025 pentru alb-violeți a fost disputat acasă, împotriva echipei CSU Alba Iulia,…

3 ore ago

Nicio șansă pentru Dumbrăvița la Voluntari. Bănățenii au intrat pe teren doar cu gândul să nu primească multe

De neînțeles comportarea Dumbrăviței din meciul de la Voluntari, unde a intrat să se apere.…

6 ore ago

Un proiect câștigat de UVT va ajuta comunitatea din Dumbrăvița

Universitatea de Vest din Timișoara a reușit atragerea unei noi finanțări nerambursabile dedicate modernizării infrastructurii…

8 ore ago

Pe 13 decembrie va avea loc ediția din acest an a Concertului de Crăciun, de la Biserica Millennium

Tradiția va fi respectată și comunitatea italiană din Timișoara va organiza și în acest an…

8 ore ago

Centrul orașului Sânnicolau Mare va fi reabilitat, cu pest cinci milioane de euro

Zona centrală a orașului Sânnicolau Mare va fi modernizat cu fonduri europene. O piațetă modernă,…

9 ore ago

Cuplaj sportiv la Sala Constantin Jude. Meciuri de handbal și baschet

Urmează o dublă alb-violetă pe parchetul sălii “Olimpia”. Ziua de duminică se va transforma într-o…

9 ore ago