Economic

Pentru protejarea sănătății clienților, Enel oferă clienților o multitudine de modalități de plată și canale de comunicare

Sănătatea și siguranța clienților, a angajaților și a comunităților în care activează reprezintă una dintre principalele preocupări ale companiilor Enel din România. De aceea, Enel a pus, în schimb, la dispoziția clienților o multitudine de alternative pentru plata facturilor, pentru a găsi informații referitoare la facturi, cum să trimită indexul, cum să contacteze reprezentanții companiei pentru a obține detalii despre contractele în derulare sau pentru a semna un contract nou.

Canale de contact

În această perioadă, clienții pot contacta Enel prin telefon, mail, canalul Live Agent de pe site sau mesageria paginii de Facebook. Toate modalitățile de contact sunt disponibile aici.

Factură și modalități de plată

Clienții nu trebuie să aștepte poștașul pentru a primi factura de energie electrică sau gaze. Clienții Enel au la dispoziție două variante facile pentru a primi factura electronică imediat ce a fost emisă: pe mail sau prin sms, sau pot opta pentru descărcarea copiei facturii de aici.

În loc să își facă un drum la magazin sau la diverse puncte de plată, clienții pot alege să utilizeze aplicația MyEnel, foarte ușor de folosit pe calculator, telefon sau tabletă. Mai multe detalii aici.

În cazul în care clienții doresc în continuare să efectueze plata numerar, este recomandată utilizarea automatelor de plată de tip self-pay, amplasate în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland, precum și în magazinele alimentare.

Alte variante pentru achitarea facturii mai sunt – ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau transfer bancar.

Detalii despre partenerii bancari și comerciali ai Enel se regăsesc pe factura de energie electrică, precum și aici.

Canale pentru operațiuni online

Clienții activi în mediul digital pot accesa contul MyEnel, care poate fi activat cu ușurință fie online, pe my.enel.ro, fie descărcând în mod gratuit aplicația pentru telefonul mobil, de pe App Store sau Google Play.

Cu MyEnel clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată.

De asemenea, în aplicația MyEnel, în secțiunea Contractare Rapidă, sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienții existenți, cât și cei potențiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.

Trimitere index

Pentru a trimite indexul pentru electricitatea consumată, clienții pot apela numărul de telefon gratuit  0800.07.08.09 sau numărul cu tarif normal 021.9977 (în timpul perioadei de telecitire specificată pe factură).

Pentru a trimite indexul pentru consumul de gaz, clienții pot suna la numărul gratuit 0800.07.07.01, tasta 1, sau la numărul cu tarif normal 021.9977, în cazul în care distribuitorul lor este Delgaz Grid sau Progaz P&D (între 22 și 26 ale fiecărei luni).

Transmiterea indexului contorului se poate face și prin intermediul aplicației MyEnel, accesând secțiunea Index.

Share
Published by
Dana Popa
Tags: enel

Recent Posts

Simonis și Fritz au ajuns la un consens. PNL pare să fi fost de acord

Așa cum deBanat.ro a relatat deja, primarul Timișoarei, Dominic Fritz, și liderul PSD Timiș, Alfred…

5 ore ago

CSM Lugoj a terminat anul 2024 în forţă, cu o victorie categorică

Etapa a 16-a din liga de elită de volei feminin a debutat pe malul Timişului…

6 ore ago

A furat dintr-o maşină parcată în Brestovăţ! Unde l-au prins poliţiştii

La data de 21 decembrie, polițiștii Secției 5 Rurale Belinț sub coordonarea procurorului din cadrul…

7 ore ago

ABA Banat investește 29 de milioane de lei în consolidarea și reprofilarea malurilor râului Timiș

Administrația Bazinală de Apă Banat derulează în prezent un important proiect pentru consolidarea malurilor râului…

9 ore ago

Geaba Bolojan! După un ostaş în fruntea ţării, PNL propune un şomer în fruntea ţării

La început mi se părea o glumă. O glumă nereuşită, ca să nu spun una…

10 ore ago