Reprezentanții Colterm au transmis că, în urma solicitărilor primite, s-a constatat că la multe din locațiile semnalate, robineții din subsol erau închiși sau caloriferele nu erau aerisite.
„Prin urmare, în cazul în care caloriferele dvs. sunt încă reci, vă rugăm să le aerisiți și să luați legătura cu reprezentantul legal al asociației în vederea verificării robineților din subsol.
În cazul în care s-au făcut aceste verificări și încă aveți caloriferele reci, vă rugăm să contactați Dispeceratul COLTERM, la numerele de telefon 0256 494 133, 0356909 (tasta 4) și 0756061468. De asemenea, ne puteți trimite mesaj privat cu adresa dvs. și un număr de contact pentru a putea trimite o echipă în vederea depistării și soluționării problemei ivite”, au transmis reprezentanții companiei de termoficare.
Echipele COLTERM vor asigura asistența tehnică 7/7 și 24/24 pe toată perioada probelor la cald.
Și-au riscat viitorul pentru ceva produse dintr-un magazin. Pentru asta au dat și cu pumnul,…
Vineri, 5 decembrie, aproape de ora 11, polițiștii au fost sesizați cu privire la faptul…
Moţiunea de cenzură „România nu este de vânzare – fără progresişti la guvernare”, prin care…
Universitatea Politehnica Timișoara a cumpărat Casa Mühle, o clădire de o importantă valoare emoțională și…
Sâmbătă, de la ora 14.00, va avea loc un nou tur din seria “Descoperă-ți orașul!”,…
Bazele de deszăpezire aparținând Direcției de Drumuri și Poduri Timișoara și cele ale Consiliului Județean…