Reprezentanții Colterm au transmis că, în urma solicitărilor primite, s-a constatat că la multe din locațiile semnalate, robineții din subsol erau închiși sau caloriferele nu erau aerisite.
„Prin urmare, în cazul în care caloriferele dvs. sunt încă reci, vă rugăm să le aerisiți și să luați legătura cu reprezentantul legal al asociației în vederea verificării robineților din subsol.
În cazul în care s-au făcut aceste verificări și încă aveți caloriferele reci, vă rugăm să contactați Dispeceratul COLTERM, la numerele de telefon 0256 494 133, 0356909 (tasta 4) și 0756061468. De asemenea, ne puteți trimite mesaj privat cu adresa dvs. și un număr de contact pentru a putea trimite o echipă în vederea depistării și soluționării problemei ivite”, au transmis reprezentanții companiei de termoficare.
Echipele COLTERM vor asigura asistența tehnică 7/7 și 24/24 pe toată perioada probelor la cald.
Comentarii prin facebook