Politica

Circulația din Timișoara, blocata de deciziile administrației Fritz. Dan Diaconu aduce acuzații.

Două drumuri exterioare Timișoarei, Calea Torontalului și Calea Aradului, dar preluate de oraș în administrare, vor putea fi circulate din aceste zile cu doar 50 de km la oră, anunță fostul viceprimar Dan Diaconu. Aceasta după decizia Comisiei de Circulație a primăriei.

“De marți aceste sectoare de drum, vor avea limita de viteză de 50km/h, în numele siguranței. Calea Aradului, în afara orașului – până după centură, Calea Șagului până la intersecția cu drumul de Parța, Calea Torontalului până dincolo de Metro, Calea Lugojului până la sensul spre Aeroport”, scrie Diaconu.

El acuză membrii comisiei respective de limitare în gândire.

“Limita gândirii celor din noua comisie reformată de circulație este, din păcate, aceasta, iar “administrația slogan” pune în operă astfel de absurdități. Sunt șosele de patru benzi, drumuri naționale, fără trafic pietonal, preluate de către Primărie pentru a asigura servicii publice pe aceste trasee – transport public local, rețele de apă și canalizare șamd, în anii anteriori. Va fi mai sigur pentru boschetul din jurul acestor șosele? Nu știm. Va fi o sursă de amenzi? Desigur”, mai spune fostul viceprimar.

Acum, el confirmă că e mai ușor să circuli pe jos.

“Limita mea, de câteva săptămâni, este undeva între 6 și 7 km/h. Merg pe jos , din Aradului, până la locul de muncă, pentru că alternativa e cea din a doua poză. Depășesc cu succes toate troleibuzele și expresurile de pe traseu. Acest lux, ca orice om ce trăiește în acest oraș, nu îmi e disponibil tot timpul, iar avertizarea am făcut-o de câteva luni, ne vom bloca. Sistemul de semaforizare a fost modificat spre “praf”. Pe arterele din oraș nu mai e nevoie de nici o limită. A atinge o viteză medie de 10km/h înseamnă, la unele ore, o performanță uriașă. Și încă se lucrează mult de acasă”, spune Dan Diaconu.

O altă problemă este “stricarea” celebrei unde verzi. În plus, noua organigramă a primăriei nu mai are niciun angajat la Centrul de Trafic.

“Din păcate și traseele de undă verde de scoatere a traficului din oraș (Take Ionescu -Bărnuțiu, Rebreanu etc.) sunt compromise. De ce? Pentru că la Centrul de management al traficului, conform noii organigrame, nu mai lucrează și nu mai coordonează nimeni”, încheie Diaconu.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Mulți fotbaliști cu nume din Timișoara și din țară vor „bate” mingea în Sala Constantin Jude pentru o cauză nobilă

Cel mai tare turneu de minifotbal din Banat revine! Superstar Charity Cup în colaborare cu…

2 ore ago

Momente magice și la Facultatea de Mecanică UPT cu ocazia Târgului de Crăciun

Dincolo de activitatea didactică și de cercetare, spiritul Politehnicii se regăsește și în solidaritate, implicare…

8 ore ago

Primăria Timișoara vrea să cumpere o nouă clădire în zona Iosefin

Municipalitatea timișoreană vrea să demareze discuțiile pentru preluarea unei noi clădiri în zona Iosefin, pe…

9 ore ago

Primăria a făcut trotuar pe strada Barbu Iscovescu în locul terasei demolate a unui cunoscut restaurant/VIDEO

Oamenii municipalității timișorene s-au mișcat rapid și în locul terasei unui restaurant cunoscut din oraș,…

9 ore ago

S-au cam dus zăpezile de altă dată. Ce prime de Crăciun au mai încasat angajaţii companiilor de stat

Pe fondul măsurilor de austeritate impuse de Guvernul Bolojan, site-ul Economedia.ro a făcut o analiză…

11 ore ago

Vine frigul și vom avea parte și de precipitații

Temperaturile se vor situa sub cele specifice, până aproape de sfârşitul lunii ianuarie, anunţă vineri…

12 ore ago