Politica

Circulația din Timișoara, blocata de deciziile administrației Fritz. Dan Diaconu aduce acuzații.

Două drumuri exterioare Timișoarei, Calea Torontalului și Calea Aradului, dar preluate de oraș în administrare, vor putea fi circulate din aceste zile cu doar 50 de km la oră, anunță fostul viceprimar Dan Diaconu. Aceasta după decizia Comisiei de Circulație a primăriei.

“De marți aceste sectoare de drum, vor avea limita de viteză de 50km/h, în numele siguranței. Calea Aradului, în afara orașului – până după centură, Calea Șagului până la intersecția cu drumul de Parța, Calea Torontalului până dincolo de Metro, Calea Lugojului până la sensul spre Aeroport”, scrie Diaconu.

El acuză membrii comisiei respective de limitare în gândire.

“Limita gândirii celor din noua comisie reformată de circulație este, din păcate, aceasta, iar “administrația slogan” pune în operă astfel de absurdități. Sunt șosele de patru benzi, drumuri naționale, fără trafic pietonal, preluate de către Primărie pentru a asigura servicii publice pe aceste trasee – transport public local, rețele de apă și canalizare șamd, în anii anteriori. Va fi mai sigur pentru boschetul din jurul acestor șosele? Nu știm. Va fi o sursă de amenzi? Desigur”, mai spune fostul viceprimar.

Acum, el confirmă că e mai ușor să circuli pe jos.

“Limita mea, de câteva săptămâni, este undeva între 6 și 7 km/h. Merg pe jos , din Aradului, până la locul de muncă, pentru că alternativa e cea din a doua poză. Depășesc cu succes toate troleibuzele și expresurile de pe traseu. Acest lux, ca orice om ce trăiește în acest oraș, nu îmi e disponibil tot timpul, iar avertizarea am făcut-o de câteva luni, ne vom bloca. Sistemul de semaforizare a fost modificat spre “praf”. Pe arterele din oraș nu mai e nevoie de nici o limită. A atinge o viteză medie de 10km/h înseamnă, la unele ore, o performanță uriașă. Și încă se lucrează mult de acasă”, spune Dan Diaconu.

O altă problemă este “stricarea” celebrei unde verzi. În plus, noua organigramă a primăriei nu mai are niciun angajat la Centrul de Trafic.

“Din păcate și traseele de undă verde de scoatere a traficului din oraș (Take Ionescu -Bărnuțiu, Rebreanu etc.) sunt compromise. De ce? Pentru că la Centrul de management al traficului, conform noii organigrame, nu mai lucrează și nu mai coordonează nimeni”, încheie Diaconu.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Patru persoane au ajuns la spital în urma unui accident rutier petrecut în municipiul Lugoj

În urma unei coliziuni între două maşini, patru persoane cu vârste cuprinse între 68 şi…

5 ore ago

Clădirea Cinema Studio a fost predată primăriei

În scurt timp, Primăria Timișoara va avea disponibil un al treilea cinematograf. După Victoria și…

10 ore ago

Primăria Timișoara devine ”activă” pe piața imobiliară locală

Primăria Timișoara se pregătește să își exercite dreptul de preempțiune pentru o parte dintr-un apartament…

10 ore ago

Liga a 3-a. Liderul Peciu Nou pierde surprinzător acasă, Ghiroda câştigă printr-un penalty în minutul 98

Etapa a 12-a din Seria 9 a Ligii 3 a dus o mare surpriză, liderul…

10 ore ago

ADID şi RETIM anunță programul de spălare a pubelelor în săptămâna 18-22 noiembrie

ADID Timiș şi RETIM au făcut public programul de spălare a pubelelor destinate deșeurilor reziduale…

11 ore ago

Talentatul domn Rareş Bogdan şi căderea în păşunism a Partidului Naţional Liberal

Demagog, populist, oportunist, parvenit, mincinos, lingău etc. Sunt doar câteva dintre caracteristicile celui mai greţos…

11 ore ago