ANAF
Agenția Națională de Administrare Fiscală testează o nouă modalitate de contact cu contribuabilii, asemănătoare cu cele mai populare servicii de comunicare utilizate de oameni în prezent. Astfel, ANAF lansează CHAT, un nou serviciu electronic, începând cu data de 22.11.2021.
Acest serviciu se află în fază de testare până la sfârșitul anului și poate fi accesat la următorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/contact/call_center .
Prin intermediul serviciului de CHAT contribuabilii pot beneficia de asistență în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul instituțional. În situația în care contribuabilii doresc alte informații decât cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, aceștia sunt rugați să apeleze la celelalte modalități de acordare a asistenței, cum ar fi Call Center ANAF.
Viziunea Agenției Naționale de Administrare Fiscală este aceea de a deveni o administrație inovatoare și eficientă, capabilă să răspundă provocărilor mediului extern, care să ofere servicii noi și adaptate diferitelor categorii de contribuabili și care să faciliteze conformarea fiscală voluntară.
Cel mai tare turneu de minifotbal din Banat revine! Superstar Charity Cup în colaborare cu…
Dincolo de activitatea didactică și de cercetare, spiritul Politehnicii se regăsește și în solidaritate, implicare…
Municipalitatea timișoreană vrea să demareze discuțiile pentru preluarea unei noi clădiri în zona Iosefin, pe…
Oamenii municipalității timișorene s-au mișcat rapid și în locul terasei unui restaurant cunoscut din oraș,…
Pe fondul măsurilor de austeritate impuse de Guvernul Bolojan, site-ul Economedia.ro a făcut o analiză…
Temperaturile se vor situa sub cele specifice, până aproape de sfârşitul lunii ianuarie, anunţă vineri…