Deputatul PNL Marilen Pirtea atacă noul sistem de parcare Timpark, afirmând că acesta nu aduce nimic nou, în afară de taxe mai mari. El nu crede că, potrivit noului regulament, va creşte confortul în trafic.
Consiliul Local a votat, în şedinţa sa de marţi, un nou regulament de aplicare sistemului Timpark, regulament contestat de către deputatul PNL de Timiş, Marilen Pirtea
„Timișoara: același oraș, o rețea de străzi aglomerată, absența investițiilor în parcaje de tranzit, un sistem de transport public în suferință, a cărui dezvoltare se realizează în ritm foarte redus. Aceasta este realitatea imediată și vizibilă, pe care, trebuie să recunoaștem, așteptam să o vedem schimbată, într-o administrație nouă, în care și liberalii au sperat să va fi posibilă o nouă viziune de dezvoltare”, afirmă prim-vicepreședintele PNL Timiș, deputatul Marilen Pirtea.
El a vorbit apoi de lipsa parcărilor de tranzit, acolo unde să se facă transferul între maşina personală şi transportul în comun.
“Prin supra-tarifare, se descurajează timpii lungi de parcare pentru străzile din zonele centrale, ceea ce este o politică normală în aproape toate orașele europene. Ceea ce nu este normal, ceea ce va îngreuna și mai mult mobilitatea din Timișoara, este chiar absența soluțiilor concrete pentru parcajele de tranzit, intermediare pentru utilizarea transportului public de acces spre centrul orașului. Până când nu vor fi oferite alternative de parcare în zonele de intrare în oraș și în cele mediane, pentru a lega transportul cu automobilul propriu de transportul public, Primăria Timișoara nu face altceva decât să supra-taxeze parcarea în zona centrală, să extindă taxarea parcării la nivelul unui număr nou de străzi, mai mare cu peste 20% față de vechea hartă a Timpark, fără să aducă soluții pentru descongestionarea traficului din centrul orașului”, a contiuat deputatul liberal.
El mai arată că, dacă până anul trecut, în sistemul Timpark se taxa parcarea pe 155 de străzi, acum taxarea s-a extins la 212 străzi.
“Va crește brusc și confortul în traficul urban timișorean? Sau doar vom plăti mai mult, pentru un rezultat discutabil?”, a concluzionat Pirtea.
La Timișoara a ajuns și ultimul din cele 17 tramvaie produse de Bozankaya, în lotul…
SCM winsed.swiss Timișoara o înfruntă pe CSM CSU Oradea duminică, de la ora 18:00, în…
Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș în calitate de beneficiar și Expert Business Center…
Consiliul Județean Timiș va trebui să semneze un acord de colaborare cu primăriile din Dumbrăvița…
Mai sunt doar câteva zile din acest an, iar dacă licitația pentru realizarea unei noi…
Peste 60% dintre români consideră că decizia Curții Constituționale a României de a anula turul…