Pe șantierul variantei de ocolire Timișoara Sud, luna septembrie s-a încheiat cu un progres redus, iar stadiul total de execuție este de circa 57%. Până și verificările întreprinse de oamenii Direcției de Drumuri și Poduri Timișoara au constatat că firma italiană care se ocupă de investiție mai mult învârte lopețile degeaba pe șantier.
”Antreprenorul are în continuare o mobilizare insuficientă, prestând activități similar pe o perioadă îndelungată. Ritmul de realizare a lucrărilor este scăzut, existând chiar sectoare abandonate. Ploile din ultima parte a lunii septembrie au întârziat și mai mult activitatea din șantier”, a anunțat DRDP Timișoara.
Conform instituției, activitatea antreprenorului Tirrena Scavi a constat în executarea de lucrări la drum – strat de fundație de balast (zona Freidorf), așternere strat de bază (zona Chișoda) și piatră spartă (zona Moșnița Nouă); lucrări la structuri – pasajul de la conexiunea cu DN 59 Timișoara – Șag; alte lucrări la bretelele cu nodul rutier DN 6 Timișoara – Remetea Mare.
”Obligațiile financiare ale beneficiarului către antreprenor au fost îndeplinite în termen pe tot parcursul contractului”, a mai anunțat DRDP Timișoara.
Administrația Bazinală de Apă Banat derulează în prezent un important proiect pentru consolidarea malurilor râului…
La început mi se părea o glumă. O glumă nereuşită, ca să nu spun una…
13 kilometri de rețele termice vor fi reabilitați, Primăria Timișoara semnând contractul de finanțare. Această…
Campioana națională de rugby, SCM USV Timișoara, și-a asigurat serviciile a doi jucători de la…
Una dintre cele mai solicitate destinații aeriene din ultima perioadă din România, va avea o…
La sfârșit de an, Florin Drăgan, rectorul Universității Politehnica Timișoara, a făcut o analiză a…