Candidatul PDL pe Colegiul 4 Timișoara, Ovidiu Ciuhandu, a găsit o inedită metodă de a fura startul electoral și a-și plasa mutra pe te miri unde. Profitând de firma de panificație Scalini pe care o patronează, inventivul candidat și-a pus poza inclusiv pe pâini, iscând o contestație la BEJ din partea unui contracandidat.
Năstrușnicele inițitive ale lui Ovidiu Ciuhandu nu s-au oprit aici. În ultima perioadă, orașul a fost împânzit de imense mash-uri având pe ele fața zâmbitoare a candidatului. Acuzat că și-ar face astfel campanie electorală, Ciuhandu spune că nici vorba de așa ceva, încântătoarea lui figură fiind, de fapt, imaginea de promovare a firmei Scalini. De parcă ar fi un George Clooney sau măcar un „Gică Hagi al cozonacilor”.
Ideea e alta. Ca să scape de imensele datorii pe care firma sa le are la stat sau furnizori, Ciuhandu a apelat la o șmecherie în mare vogă în ultima perioadă. Adică și-a băgat firma în insolvență, spre disperarea celor care trebuie să-și primească banii de la el. Și asta, chit că are și un contract frumușel cu statul, Scalini furnizând, în școlile din Timiș, celebrul corn cu care copiii își sparg capetele în pauze. Iată însă că, în loc să-și achite datoriile, Scalini a dat o grămadă de bani pentru promovarea neelectorală (sic!) a candidatului PDL Ovidiu Ciuhandu.
Primăria Timișoara are din această săptămână patru cinematografe funcționale în subordine. Ultimul reabilitat și redevenit…
Consilierii locali timișoreni au aprobat, luni seara, în ultima ședință de plen a anului, proiectul…
Un tânăr în vârstă de 18 de ani a condus un autoturism pe DN 6,…
Muzeul Național de Artă Timișoara are plăcerea să anunțe deschiderea expoziției Utopie și cercetare. Grupurile…
† IOAN, Din mila lui Dumnezeu, Arhiepiscop al Timișoarei și Mitropolit al Banatului Iubitului nostru…
După ce au picat o dată la vot proiectul taxelor și impozitelor locale, consilierii locali…