Poli nu încheie contracte doar cu jucători de fotbal. Clubul recent promovat în Liga I vrea să lucreze la imagine, capitol lăsat de izbelişte în ultimii trei ani. Soluţia oficialilor de la Poli este Radu Birlică, noul manager de marketing al clubului.
„Dl. Birlică are o activitate consistentă în fotbalul nostru: a fost Manager Marketing la CS Concordia Chiajna (ianuarie 2010 – februarie 2013), Sales Manager la Dinamo București (martie 2013 – iunie 2014), Manager Marketing la Rapid București (octombrie 2014-februarie 2015), respectiv la Ceahlăul Piatra Neamț (februarie 2015 – iunie 2015)”, se arată pe site-ul oficial al clubului timișorean. (sursa foto: www.prosport.ro)
Times Higher Education (THE) a lansat prima ediție a Interdisciplinary Science Ranking (ISR), în colaborare…
Dacă românii se pregătesc de alegerile prezidenţiale şi parlamentare, lumea padelului are un singur gând:…
Consiliul Județean Timiș va investi în reabilitarea a două dintre școlile aflate în administrarea sa,…
Serviciul Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK anunță…
Primăria Timișoara, prin Poliția Locală, a confiscat primul camion care debarasa deșeuri ilegal pe un…
Meteorologii au actualizat avertizările şi anunţă că vremea să înrăutăţeşte începând de joi noapte, fiind…