Teoretic, o comandă livrată prin curier ajunge mult mai repede decât dacă ar fi trimisă prin vechea metodă a coletului trimis prin poștă. Practic, dacă firma de curierat este Urgent Cargus, mai gândiți-vă o dată înainte să apelați la serviciile ei! Curierii mint, la telefon nu veți putea prinde niciodată vreun operator, iar la sediu vi se va spune senin că… nimic nu funcționează!
Românii au început să prindă tot mai mult gustul comenzilor on-line. E simplu: stai în fața calculatorului, alegi cadourile, plasezi comanda și… aștepți! Teoretic, o zi sau două. Practic, tot mai mult, deoarece nesimțirea firmelor de curierat este din ce în ce mai mare. În cazul fericit, curierii te sună când sunt în fața ușii și sunt iritați când le spui că nu ești acasă, pentru că n-ai știut că vin. În alte cazuri, primești un SMS în care ți se precizează că „azi, între orele x și y” vei fi căutat pentru livrare și, dacă vrei detalii suplimentare, poți suna la un număr de telefon. Să luăm doar un exemplu.
Pe 6 ianuarie, unul dintre cititorii noștri a primit un astfel de mesaj. A sunat la numărul de telefon și l-a rugat pe curier să-i lase coletul la sediul Urgent Cargus, în centrul orașului, pentru că merge să și-l ridice singur, într-una din zilele următoare. Curierul a promis că va reveni cu un telefon de îndată ce găsește pachetul, „care e undeva prin spatele mașinii”. Și… telefon s-a făcut! Clientul s-a deplasat sâmbătă, 8 ianuarie, la sediul Urgent Cargus, unde a aflat că pachetul este în depozitul în curs de mutare! Operatoarea i-a promis că va reveni luni cu un telefon, pentru a-i spune când ajunge coletul la ea, dar i-a făcut imediat și precizarea că… „la noi nimic nu funcționează”! Altfel spus, degeaba face vreo sesizare, pentru că nu i-o ia nimeni în seamă. „Am întrebat-o cum pot să recuperez totuși coletul. Mi-a spus că nu știe, că a făcut o sesizare și speră să primească un răspuns”, povestește clientul.
Luni dimineață, pentru că nu a primit niciun semn din partea firmei, omul și-a căutat coletul pe site-ul Urgent Cargus. A aflat, cu stupoare, că a fost căutat acasă de două ori săptămâna trecută și, în plus, este „imposibil de avizat”. A încercat, din nou, să sune la numărul de relații cu clienții, dar degeaba. Dacă sâmbătă a fost ținut 20 de minute în așteptare, pe banii lui, luni a intrat direct ton ocupat. Probabil la Urgent Cargus nu mai funcționează nici telefoanele, că bun simț n-a avut compania niciodată….
Vineri, 5 decembrie, aproape de ora 11, polițiștii au fost sesizați cu privire la faptul…
Moţiunea de cenzură „România nu este de vânzare – fără progresişti la guvernare”, prin care…
Universitatea Politehnica Timișoara a cumpărat Casa Mühle, o clădire de o importantă valoare emoțională și…
Sâmbătă, de la ora 14.00, va avea loc un nou tur din seria “Descoperă-ți orașul!”,…
Bazele de deszăpezire aparținând Direcției de Drumuri și Poduri Timișoara și cele ale Consiliului Județean…
Președintele Consiliului Județean Timiș, Alfred Simonis, aduce din nou în prim plan ”unirea” Spitalului Județean…