Firmele timişorene sunt aşteptate, la începutul lunii iunie, la Budapesta, la una dintre cele mai mari acţiuni promoţionale organizate în Europa de o ţară asiatică. China Brand Fair 2019 oferă posibilitatea găsirii de partenreri chinezi dintr-o listă de câteva sute de expozanţi, cu zeci de mii de produse.
Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Timiş și Central European Cooperation Zone Budapesta (CECZ) organizează şi în acest an, în perioada 3 – 4 iunie 2019, o nouă misiune economică de vizitare a expoziţiei, care va avea loc la Experience Center, în perioada 3 – 5 iunie. Prezenţi la Timişoara, reprezentanţii organizatorilor au prezentat avantajele participării la acţiune, invitând firmele bănăţene să ia parte.
China Brand Fair 2019 (fosta China Smart Expo) Budapesta este unul din cele mai mari și complexe evenimente din Europa Centrală și de Est, şi cuprinde expoziții, prezentări de firmă, conferințe tematice și întâlniri de afaceri de tip B2B, devenind astfel o platformă de întâlnire a producătorilor, exportatorilor și importatorilor din China cu oameni de afaceri din țările europene.
Antreprenorii timişeni pot intra în contact cu sute de firme din cele mai diverse domenii, a anunţat Nancy Jin, reprezentanta firmei organizatoare. Scopul unui asemenea eveniment este de a oferi firmelor chineze participante să îşi găsească noi parteneri, dar şi pentru firmele din această parte a Europei să poată găsi pieţe noi în Asia.
În 2018 evenimentul a avut 300 expozanți, 12 domenii, 40.000 produse, 5900 vizitatori înregistrați, 7700 contacte de afaceri, 60 expozanți europeni în pavilioane naționale. Evenimentul se diversifică de la această ediţie şi vor fi trei expoziţii organizate în paralel. La CHINA BRAND FAIR, pe o suprafață de 12.000 mp, vor expune 320 de companii chineze abilitate de Ministerul Comerțului al Chinei (MOFCOM), din 16 domenii de activitate. La SHANDONG CULTURE EXHIBITION vor fi prezente 40-50 standuri din domeniile: Cultură (drepturi de autor, film&TV, patrimoniu, artă culinară); Turism (agenții de turism, produse și destinații turistice); Sport (competiții, turism sportiv, cluburi, articole sportive); Medicină chineză (universități, spitale, clinici, producători de medicamente și remedii). La CEE EXPORT FAIR sunt disponibile standuri naționale colective pentru firmele care doresc să-și facă cunoscute pe piața chineză produsele și serviciile în vederea exportului, în domeniile: agricultură, industrie alimentară, articole pentru copii, produse de sănătate, articole de uz casnic, artizanat, artă tradițională.
În acest an, la Budapesta vor fi prezenţi peste 800 furnizori din China. Conform organizatorilor, mediul de afaceri din România va ocupa un loc special în strategia de atragere şi promovare a expoziţiei. Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Timiş organizează o misiune economică la Budapesta cu ocazia China Brand Fair, firmele selectate pentru a participa beneficiind de o serie de facilităţi. Participarea la cele două evenimente este graturită. Informații suplimentare sunt disponibile pe site-ul evenimentului: http:// www.chinabrandfair.eu/.
Universitatea de Vest Timișoara a semnat, miercuri, la Ministerul Educației, două contracte de finanțare aferente…
Proiectul de reabilitare a liniilor de tramvai și a tramei stradale de pe Calea Bogdăneștilor…
Zile bune pentru Leii din Banat! După victoria importantă de pe terenul Stelei, miercuri a…
Sportiva timișoreană Narcisa Martin este, de astăzi, vicecampioana mondială la Culturism - Bikini Fitness Senioare…
Anul acesta, prin intermediul campaniei „Bradul Dorințelor”, angajații din clădirile de birouri United Business Center…
Lângă Podul Decebal, un loc fierbinte în Revoluția din 1989, au fost puse, miercuri, bazele…