Primăria Timișoara a stabilit modul în care se va lucra la reabilitarea Căii Stan Vidrighin. Se va lucra la rețelele de apă și canal, dar și la reabilitarea liniei de tramvai și a tramei stradale. Pentru buna desfășurare a lucrărilor, acestea au fost împărțite în cinci etape, fiecare corespunzând unei zone unde circulația va fi afectată.
Viceprimarul Ruben Lațcău a discutat miercuri cu agenții economici care vor fi afectați de lucrările de execuție. Reprezentanții primăriei și ai constructorului au răspuns punctual la toate întrebările celor prezenți, iar scopul acestui dialog a fost transparența decizională. Administrația dorește ca agenții economici să fie informați cu privire la această etapizare și să asigure accesul pentru ca firmele de pe Stan Vidrighin și străzile afectate să poată funcționa în continuare.
Primul sector restricționat, conform avizului, este pe sensul vestic de drum, dinspre dr. Podeanu spre sensul giratoriu de la AEM. Sensul opus de drum va fi deschis, astfel încât să se poată circula din ambele direcții. Perioada acestei restricționări este de 7 luni. Pe perioada lucrărilor se va putea circula cu câte o bandă pe sens, așa cum se circulă pe bulevardul Cetății. Ziua exactă pentru începerea lucrărilor va fi comunicată până la finalul săptămânii viitoare.
Etapizarea închiderilor este următoarea: Etapa 1: 7 luni – sensul de mers de la str. Podeanu până la sensul giratoriu P-ța Gh. Domășneanu; Etapa 2: 4 luni – sensul de mers de la bd. 1 Decembrie 1918 până la sensul giratoriu P-ța Gh. Domășneanu; Etapa 3: 7 luni – sensul de mers de la sensul giratoriu P-ța Gh. Domășneanu până la str. Batania cu trecere pe sensul opus până la blvd. 1 Decembrie 1918; Etapa 4: 4 luni – sensul de mers de la sensul giratoriu P-ța Gh. Domășneanu până la blvd. 1 Decembrie 1918; Etapa 5: 4-8 luni (împărțită în 3 faze) – se finalizează intervenția pe sectorul cuprins de la str. Batania până la blvd. 1 Decembrie 1918.
Municipalitatea va derula două proiecte majore, atât pentru infrastructura subterană, dar și pentru liniile de tramvai și trama stradală a principalei căi de acces spre zona industrială din Buziașului.
Primul proiect este reabilitarea rețelei de apă canalizare, realizată prin fonduri europene atrase de Aquatim. Infrastructura de bază a orașului trebuie să fie pusă la punct, iar acest proiect include 66 de kilometri din rețeaua care asigură transportul apei potabile și a sistemului de canalizare din zonă bulevardul de la AEM.
Al doilea proiect este reabilitarea liniei de tramvai și a tramei stradale de pe Stan Vidrighin. Lucrările se află acum la ultimul pas înainte de demararea execuției.
Proiectul are autorizație de construire eliberată, iar comisia de circulație a eliberat avizul pentru restricționarea circulației pe bulevard.
Valoarea investiției este de aproximativ 83 de milioane de lei (TVA inclus), iar termenul de execuție este de 30 de luni.
Imagini care pot provoca un şoc emoţional! Un TIR în flăcări, chiar dacă la ora…
Primarul Dominic Fritz a declarat că intenţionează să discute cu toţi liderii politici ai partidelor…
La momentul nepotrivit în locul nepotrivit. Un bărbat în vârstă de 65 de ani, a…
Polițiștii Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate Timișoara, împreună cu procurorii D.I.I.C.O.T. – Serviciul Teritorial…
Liderul PSD Timiș, Alfred Simonis, cere un dialog politic real pe tema impozitelor și taxelor…
Muncitorii clujenilor de la ARL au plecat în concediul de iarnă de pe șantierul noului…