La tronsonul din A1 dintre Margina și Holdea se lucrează cu efective mărite, la cea mai dificilă etapă a investiție, tunelurile. Sunt în număr de două, iar la primul dintre acestea echipele antreprenorului român și cele ale echipei firmei bosniace implicată în proiect lucrează fiecare, în paralel, la câte o galerie.
Se lucrează din ambele părți la tunelul 1 (T1) de pe sectorul A1 Margina – Holdea. La intrarea în galeria din stânga, abordată de echipele bosniacilor de la Euro-Asfalt, s-au forat aproape 140 de metri, iar la galeria din dreapta, realizată de echipele UMB, s-a înaintat aproape 60 de metri. Pe partea cealaltă, la ieșirea din T1, s-a realizat bolta, pe o lungime de 22 de metri.
La tunelul al doilea (T2) se lucrează la plăcile de coronament din zona portalelor și continuă lucrările la zona cut & cover.
Conform proiectului, tunelul 1 are pe un sens 415 metri, iar pe celălalt sens, 367 metri. Tunelul 2, unde se va aborda și metoda cut & cover, va avea 1985 metri pe un sens și 1825 metri pe celălalt sens.
Pe șantier se lucrează în trei schimburi, cu un total de peste 700 de oameni și circa 350 de utilaje.
Antreprenor este Asocierea UMB GRUP & Euro-Asfalt
Penultimul joc din 2025 pentru alb-violeți a fost disputat acasă, împotriva echipei CSU Alba Iulia,…
De neînțeles comportarea Dumbrăviței din meciul de la Voluntari, unde a intrat să se apere.…
Universitatea de Vest din Timișoara a reușit atragerea unei noi finanțări nerambursabile dedicate modernizării infrastructurii…
Tradiția va fi respectată și comunitatea italiană din Timișoara va organiza și în acest an…
Zona centrală a orașului Sânnicolau Mare va fi modernizat cu fonduri europene. O piațetă modernă,…
Urmează o dublă alb-violetă pe parchetul sălii “Olimpia”. Ziua de duminică se va transforma într-o…