Aceeași societate care a contestat și procedura de licitație pentru găsirea unui constructor al Centurii Vest de ocolire a Timișoarei a contestat și rezultatul licitației, alături de o altă societate participantă. Vorbim de societatea ARL din Cluj, cunoscută deja pentru contestarea și, în final, câștigarea licitației, pentru proiectul noului drum de legătură Timișoara – A1.
Cel de al doilea contestatar pe proiectul Centurii Vest este societatea Precon.
CNAIR anunța pe 29 iulie desemnarea turcilor de la Nurol câștigător al licitației cu o ofertă de 1,4 miliarde lei. Rezultatul a fost contestat, contestațiile au fost înregistrate la CNSC vineri, 9 august 2024, în termenul legal de 10 zile.
Durata de execuție este de 30 de luni, din care șase luni proiectare. Centura vest are proiectată o viteză de deplasare de 120 km/h și va include două pasaje peste liniile de tren de cale ferată, cu lungime de 779, respectiv 752 metri și alte două pasaje de 455 și 451 metri, Termenul de depunere a ofertelor pentru proiectul centurii vest Timișoara este 29 martie.
Drumul are 14 kilometri și va fi realizat la patru benzi. Pentru acest tronson de centură s-a ales varianta FIDIC galben, adică firma sau asocierea câștigătoare va realiza și proiectarea și execuția.
Administrația Bazinală de Apă Banat derulează în prezent un important proiect pentru consolidarea malurilor râului…
La început mi se părea o glumă. O glumă nereuşită, ca să nu spun una…
13 kilometri de rețele termice vor fi reabilitați, Primăria Timișoara semnând contractul de finanțare. Această…
Campioana națională de rugby, SCM USV Timișoara, și-a asigurat serviciile a doi jucători de la…
Una dintre cele mai solicitate destinații aeriene din ultima perioadă din România, va avea o…
La sfârșit de an, Florin Drăgan, rectorul Universității Politehnica Timișoara, a făcut o analiză a…