Aceeași societate care a contestat și procedura de licitație pentru găsirea unui constructor al Centurii Vest de ocolire a Timișoarei a contestat și rezultatul licitației, alături de o altă societate participantă. Vorbim de societatea ARL din Cluj, cunoscută deja pentru contestarea și, în final, câștigarea licitației, pentru proiectul noului drum de legătură Timișoara – A1.
Cel de al doilea contestatar pe proiectul Centurii Vest este societatea Precon.
CNAIR anunța pe 29 iulie desemnarea turcilor de la Nurol câștigător al licitației cu o ofertă de 1,4 miliarde lei. Rezultatul a fost contestat, contestațiile au fost înregistrate la CNSC vineri, 9 august 2024, în termenul legal de 10 zile.
Durata de execuție este de 30 de luni, din care șase luni proiectare. Centura vest are proiectată o viteză de deplasare de 120 km/h și va include două pasaje peste liniile de tren de cale ferată, cu lungime de 779, respectiv 752 metri și alte două pasaje de 455 și 451 metri, Termenul de depunere a ofertelor pentru proiectul centurii vest Timișoara este 29 martie.
Drumul are 14 kilometri și va fi realizat la patru benzi. Pentru acest tronson de centură s-a ales varianta FIDIC galben, adică firma sau asocierea câștigătoare va realiza și proiectarea și execuția.
Comentarii prin facebook