Arhiva pentru eticheta: sdm

Timpark isi marcheaza deja teritoriul pe strada Pestalozzi. Total ilegal

Timpark isi marcheaza deja teritoriul pe strada Pestalozzi. Total ilegal

SDM pune căruța înaintea boilor și montează cu tupeu plăcuțe pe străzi care nu sunt încă în sistemul Timpark! Extinderea parcării cu plată nu a trecut în plenul din iunie, dar cei de la SDM sunt probabil paranormali și citesc viitorul într-un glob de sticlă. Primarul Nicolae Robu declara, în februarie, că „acolo sunt profesori, pe care nu putem să-i punem să plătească”.

200.000 de euro pentru supravegherea SDM in jumatate de oras. Primaria Timisoara cauta diriginti de santier

Nouă milioane de euro pe patru ani va primi SDM pentru întreținerea și repararea străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din Timișoara. Cineva trebuie însă să verifice felul în care se fac aceste lucrări, așa că încă 200.000 de euro va costa dirigenția de șantier în jumătate de oraș.

Mii de locuri de parcare in Timisoara. SDM nu stie sa-si vanda marfa, crede primarul Robu

Timișorenii se plâng că nu sunt locuri de parcare, însă primarul Nicolae Robu spune că n-ar avea motive. Asta, pentru că SDM a muncit din greu, chiar dacă nu știe cum să-și prezinte realizările. În raportul de activitate pe 2016 sunt trecute sub 200 de astfel de locuri de parcare.

sdm

SDM are monopol si pe drumuri: 36 de milioane de euro, pentru 4 ani de contract

Societatea Drumuri Municipale a devenit „stăpâna” absolută a străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din Timișoara. Consilierii locali au votat un contract pe patru ani, care poate fi prelungit, la o valoare anuală de aproximativ 9 milioane de euro. SDM se ocupă deja de drumurile pietruite, dar și, în următorii 15 de ani, de semnalizarea rutieră din oraș.

Disciplina si respectarea legii, dle Robu, inainte de metrou si alte OZN-uri

Revin la subiectul cu ridicatul mașinilor parcate ilegal pentru că mă obsedează lejeritatea cu care autoritățile locale abordează fenomenul. Cu sentimentul sarcinii îndeplinite, cei de la primărie ne-au anunțat că Societatea de Drumuri Municipale are infrastructura necesară pentru a da drumul la aplicarea legii. Da, lege este, după mai bine de un an de haos

Se ridica masinile parcate aiurea! Pietonalele si spatiile verzi ar putea fi prioritare

Începe, în sfârșit, ridicarea mașinilor parcate pe unde îi taie capul pe șoferi. Operațiunea, derulată de SDM, ar putea fi efectuată, în prima fază, pe pietonalele din centrul Timișoarei. Vestea bună pentru „bizoni” este că nu există decât un singur echipaj care se ocupă de săltarea mașinilor.

Șoferi, mare grija! In doua saptamani incepe ridicarea masinilor parcate ilegal

În două săptămâni, mașinile parcate ilegal prin Timișoara vor putea fi ridicate din nou. Consilierii locali au votat, în ultimul plen, hotărârea care permite SDM să furnizeze acest serviciu. Pentru a-și recupera vehiculul, un șofer ar putea ajunge să plătească peste 100 de euro.

Aproape 300 de tone de antiderapant, aruncate pe strazile din Timisoara

La Timișoara a nins puțin, iar străzile s-au acoperit cu un strat de nea care a dat de furcă șoferilor, mai ales pe arterele secundare. Cei de la primărie susțin că operațiunile de deszăpezire au decurs bine, în ciuda faptului că mulți timișoreni au spus că nu au văzut utilajele pe stradă.

Robu explica: Nu e nicio problema la Michelangelo, se da cu sare, dar e apa cam cat dintr-un pahar

La Pasajul Michelangelo nu se întâmplă nimic grav, chiar dacă, pe unele porțiuni de asfalt, e apă, iar SDM dă la greu cu sare, contra înghețului. Primarul Nicolae Robu spune că astfel de situații sunt ceva obișnuit la lucrări de acest gen.

O noapte de ninsoare la Timisoara: 7 utilaje și 99 de tone de material antiderapant

Prima ninsoare mai serioasă căzută la Timișoara a scos pe străzi utilajele de deszăpezire ale celor două firme care au contract cu primăria. Într-o singură noapte s-au folosit 99 de tone de clorură de sodiu. Municipalitatea a prelungit până în aprilie 2018 contractele cu Retim și SDM, pentru acest serviciu.

SDM va avea grija de toate strazile si trotuarele si va lucra foarte bine de… frica!

E oficial: SDM e tot mai aproape să se ocupe, în următorii 15 de ani, de întreținerea străzilor și trotuarelor din Timișoara! În principiu, consilierii locali au fost de acord cu această măsură. SDM nu va putea subcontracta mai mult de 30% din lucrări, iar primarul Nicolae Robu e convins că se va munci mai cu spor. Dacă nu de altceva, măcar de… frică!

Inca un pas spre monopolul SDM pe strazile si trotuarele din Timisoara

Așa cum primarul Nicolae Robu a anunțat încă de acum doi ani, Societatea Drumuri Municipale e pe cale să devină „stăpâna” absolută a trotuarelor și drumurilor din Timișoara. Primul pas ar urma să fie făcut în viitorul plen al CL. SDM se ocupă deja de drumurile pietruite, dar și, în următorii 15 de ani, de semnalizarea rutieră din oraș.

SDM, monopol si pe sosele si trotuare? Dupa strazile de piatra si semafoare

Din vara lui 2017, SDM s-ar putea ocupa singură de întreținerea tuturor străzilor din Timișoara, iar din 2018 ar putea primi în grijă și trotuarele. Direct, fără licitație. Aceeași societate se ocupă deja exclusiv de străzile de piatră, dar și de semfoare și întreaga semnalizare rutieră din oraș. Plata pentru aceste servicii este de milioane de euro.

Liberalul Stoinel, colectionar de functii: nu-i mai ajung consiliile de administratie

Cu cât ai un CV mai stufos și aduni mai multe funcții în diverse „comitete și comiții”,cu atât pari mai competent! Este și cazul liberalului Ilie Stoinel, căruia nu pare să-i ajungă funcția de președinte al Consiliului de Administrație al SDM. De vineri, el este și membru în CA al unei societăți comerciale care are ca acționar CJ Timiș.

Strazile de pamant din Timisoara, asfaltate cu 10 milioane de lei! In patru ani

Aproximativ 10 milioane de lei în următorii patru ani – atât va investi Primăria Timișoara pentru reabilitarea străzilor de pământ și piatră spartă. Lucrările vor fi executate de SDM, care a câștigat licitația. Una din primele lucrări va fi un tronson din strada Cercului, parte a unei noi legături între zona Steaua și Calea Martirilor.

Adio, Rosign! SDM cere verde pentru semafoare si stalpisori

După 14 ani în care a făcut tot ce a vrut pe străzile din Timișoara, punând semne de circulație unde a avut chef, fără să ceară voie de la nimeni, Rosign și-a pierdut monopolul la semnalizarea rutieră. Consilierii locali trebuie acum să fie de acord cu intrarea SDM în această schemă, la un preț încă necunoscut.

Top