Încă de la începutul pandemiei, multe companii s-au organizat și au oferit sprijin în lupta împotriva COVID-19, prin donații, achiziționarea de echipamente medicale, mâncare etc. Iar brandurile, mai mult ca oricând, au încurajat donațiile și adaptarea la noua normalitate. BETANO a jucat un rol activ în sprijinul comunităților locale, prin activități de CSR menite să sprijine societatea în lupta împotriva COVID-19.
În primăvară, compania a donat 100.000 de euro către Crucea Roșie Română pentru achiziționarea de echipamente urgente și necesare pentru spitalele din România. Iar acum, continuă lanțul binelui printr-un nou proiect care pornește de la realitățile pieței: sectorul HoReCa a fost puternic afectat de restricțiile guvernamentale, iar personalul sanitar duce o luptă neobosită și are nevoie de susținere constantă.
BETANO.com, cea mai bună platformă mobilă de cazinou online și pariuri sportive din lume, conform EGR Awards 2019, demarează proiectul „Masă pentru Doi”, o inițiativă de susținere a sectoarelor din România care au resimțit în mod direct și imediat efectele crizei pandemice – sănătate și HoReCa. În perioada 17 decembrie 2020 – 15 ianuarie 2021, BETANO ține restaurantele mici în mișcare și oferă personalului medical din linia întâi 15.000 de mese calde, cu ajutorul Asociației CSR Nest.
Prin intermediul proiectului, BETANO își arată recunoștința față de eforturile cadrelor medicale, oferindu-le mese calde inclusiv în perioada sărbătorilor de iarnă, când acestea au nevoie de mai multă susținere ca oricând. Astfel, timp de 30 de zile, BETANO susține 15 restaurante prin asigurarea a 15.000 de meniuri calde către cinci spitale din București, Cluj, Timișoara și Craiova. Sectorul HoReCa este foarte afectat de criza COVID-19, atât prin prisma măsurilor guvernamentale, cât și a comportamentului de consum. Restaurantele care vor beneficia de sprijinul BETANO sunt afaceri de familie sau sunt deținute de mici antreprenori români, foarte vulnerabile în contextul pandemic, cu o reputație bună în rândul consumatorilor, la care comunitățile sunt dornice să se întoarcă.
„Misiunea BETANO a fost dintotdeauna aceea de a ne dezvolta responsabil. Ne-am concentrat eforturile asupra investiției, inovației și extinderii regionale și am fost mereu atenți la nevoile celor din jur. Aceste valori ne guvernează permanent activitatea și ne încurajează să ne punem experiența și capitalul în slujba societății, ori de câte ori este nevoie. Pentru BETANO, calitatea de a fi membru al unei comunități înseamnă mai mult decât simpla aliniere la normele locale și internaționale. Considerăm că această calitate ne obligă să răsplătim încrederea acordată, sprijinind dezvoltarea durabilă a întregii societăți”, a declarat Dragoș Mîndreci, Country Manager BETANO România.
Campania „Masă pentru Doi” continuă seria demersurilor prin care BETANO sprijină lupta împotriva COVID-19 – serie deschisă în primăvară printr-o donație de 100.000 de euro către Crucea Roșie Română, pentru achiziționarea de echipamente urgente și necesare pentru spitalele din România.
„Credem în solidaritate și responsabilitate, valori care se regăsesc în activitatea noastră. Criza pandemică a adus, odată cu ea, o realitate la care am încercat să ne adaptăm constant și am intervenit acolo unde era mai mare nevoie de susținere. Cadrele medicale duc o luptă neobosită, iar impactul economic este tot mai vizibil. Tocmai de aceea, am căutat de data aceasta soluții pentru a ușura povara din două sectoare puternic afectate. Astfel, Masă pentru Doi le oferă un moment de respiro celor care se îngrijesc de sănătatea noastră, susținând totodată activitatea restaurantelor mici”, a declarat Roxana Dinescu, Marketing Manager, Brand & Communications BETANO România.
Alocarea donațiilor se face prin intermediul asociației CSR Nest și cu sprijinul Federației Solidaritatea Sanitară din România.
„Solidaritatea și generozitatea sunt valori comune care ne unesc și ne ajută ca, împreună, să putem depăși mai ușor perioadele dificile prin care trecem. Aceste valori stau la baza proiectului Masă pentru Doi, o inițiativă care pornește de la realitățile pieței, țintind să ajute industria HoReCa, unul dintre pilonii importanți din economia națională. Ne bucurăm să avem susținerea unui partener de încredere, alături de care să aducem o gură de oxygen celor două sectoare pe care le punem la aceeași masă”, a declarat Sergiu Sebesi, Președinte Asociație CSR Nest.
Spitalele incluse în proiect sunt:
- Spitalul Clinic de Urgență „Sf Ioan” București;
- Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii „Grigore Alexandrescu” București;
- Spitalul Clinic Județean de Urgență Craiova;
- Spitalul Județean Cluj;
- Spitalul Clinic Județean de Urgență „Pius Brînzeu” Timișoara.
Comentarii prin facebook