Primăvara sosește cu parteneriate și cu daruri frumoase pentru Asociația Moving On Breast Cancer, ale cărei eforturi sunt îndreptate informării femeilor cu privire la riscurile și incidența cancerului la sân.
Luna aprilie este cea în care Cupio, cunoscuta companie românească de cosmetice profesionale, a decis să doneze 5% din prețul vânzărilor produselor de machiaj către două asociații umanitare, una dintre ele fiind Asociația Moving On Breast Cancer.
„Gestul este unul extrem de binevenit, care ne ajută să putem ajuta. Asociația noastră se bazează doar pe astfel de parteneriate, proiecte și donații, sprijinul comunității fiind important. Şi pentru că suntem susținuți de comunitate, oferim, la rândul nostru, susținere aceleiași comunități: sprijinim femeile bolnave sau care au trecut prin boală, oferindu-le consiliere psihologică sau psihoterapie și, acolo unde este nevoie, peruci. Dar, cel mai important, prin intermediul work-shop-urilor organizate în companiile cu care colaborăm, educăm femeile cu privire la importanța auto-palpării și a diagnosticării precoce a cancerului la sân, insistând pe cel mai important aspect – acela că prevenția salvează vieți”, spune Mihaela Ciotea, președinte al Asociația Moving On Breast Cancer.
Moving On Breast Cancer este o organizație non-profit dedicată susținerii femeilor afectate de cancerul de sân, propunându-și să educe femeile din comunitate cu privire la riscurile cancerului de sân și să susțină femeile care suferă de această maladie și care au nevoie de peruci, proteze mamare ori consiliere psihologică. Dincolo de campania de educație și prevenție, desfășurată în parteneriat cu mai multe companii din județul Timiș, asociația oferă susținere femeilor diagnosticate cu cancer de sân, oferindu-le sprijin și o comunitate în care să aibă parte de înțelegere și susținere pentru a trece prin întregul proces de vindecare.
Detalii suplimentare despre proiectele Asociației Moving On Breast Cancer pot fi obținute de pe pagina web: https://movingon.ro/ sau la numărul de telefon 0729.146276 (Mihaela Ciotea).
Comentarii prin facebook