Facem recepția, dar numai la partea cu firobuze, a anunțat Primăria Timișoara, dând astfel drumul solicitărilor tot mai multe ale cetățenilor din zona Prezan – Lidia, care erau lipsiți de transportul în comun. Mai rămân zeci de probleme de rezolvat pe șantier.
”Am convenit cu constructorul de la Prezan/Lidia să începem recepția doar a lucrărilor de la linia de troleibuz, pentru a putea da drumul transportului public.
În rest, i-am cerut remedierea celor peste 80 de neconformități identificate doar la nivelul execuției: beton în loc de dale, copaci uscați, capace de edilitare neparalele cu bordurile etc”, a spus primarul Dominic Fritz.
El acuză din nou vechea administrația că nu s-a interesat decât de benzile auto și nu și de cele de biciclete, dar și de trotuare, atunci când a făcut acest proiect. Fritz spune că ideea a fost proastă, proiectul slab și execuția pe măsură. Fosta administrație a creat prin acest proiect mai multe probleme decât a rezolvat, actuala echipă de la primărie a reușit să deblocheze șantierul, susține Fritz.
”Acum vedem hibele de execuție, dar să nu uităm că proiectul Prezan e modelul tipic de proiect în care contează mașinile și nu oamenii: mai multe benzi auto, unele folosite ca parcare, spațiu înghesuit pentru pietoni și bicicliști și reducerea la maxim a spațiului verde. Idee proastă, proiect slab și execuție a lucrărilor pe măsura ideii și a proiectului. Asta s-a întâmplat pe Prezan/Lidia, unde fosta administrație a demarat un mare proiect de „modernizare” a zonei, care a creat mai multe probleme decât a rezolvat. Suntem responsabili să finalizăm ce era deja în șantier și care afecta viețile cetățenilor din zonă. Când am preluat mandatul, șantierul era deja blocat de șase luni. Împreună cu echipa din Primărie, am deblocat acest proiect, am reparat ce putea fi reparat și sperăm să vedem din partea constructorului ultimele remedieri”, a mai spus primarul actual.
Comentarii prin facebook