Primaria Timișoara va organiza, în data de 10 august, de la ora 16,30, în sala de Consiliu, o dezbatere publica privind aprobarea Regulamentului serviciului de salubrizare al Municipiului Timișoara. O ocazie excelentă pentru cetățeni să intervină și să modifice regulamentul, spun cei de la Federația Asociațiilor de Proprietari din Timișoara.
”Facem apel la cât mai mulţi cetăţeni să citească acest proiect, să formuleze propuneri de îmbunătăţire, să participe cât mai mulţi la dezbaterea publică. După o analiză sumară a proiectului de Regulament am constatat o serie de probleme pe care le susţinem, pentru a fi îmbunătăţit acest regulament”, spun cei de la FALT.
În decursul timpului, serviciul de salubrizare a fost prestat de către diferiţi operatori şi s-a constatat că au fost probleme la implementare, iar autorităţile se plângeau că nu au pârghii suficiente pentru a lua măsuri. Acest lucru se întâmpla pentru că respectivele contracte nu prevedeau ceea ce trebuia şi că au fost încheiate de administraţia anterioară, mai spun reprezentanții organizației.
”Amintim aici curăţenia stradală care lasă de dorit, neridicarea la timp a pubelelor , nerespectarea prevederilor din contractul cadru în care este prevăzut un grafic de colectare pe zile şi intervale orare, nespălarea unor pubele, deşi prestaţia este cuprinsă în tarif, etc”, conform FALT.
Federația Asociațiilor de Locatari Timișoara a analizat proiectul și a elaborat și o serie de propuneri de modificare a acestuia. Cei interesați le puteți vedea aici.
Comentarii prin facebook