Primarul Dominic Fritz merge din nou la Berlin să încerce să atragă turiști noi spre Timișoara. De această dată nu mai încearcă să o facă promovând TM2023, așa cum a făcut-o în 2022, ci în cadrul organizației pe care municipalitatea a înființat-o special pentru a promova turistic orașul și a cărei președinte a fost numit.
Organizația de Management al Destinației Timișoara (OMD), împreună cu Primăria Timișoara și cu sprijinul Ambasadei României la Berlin, va organiza miercuri, 3 iulie, în capitala Germaniei, un eveniment de promovare turistică a Timișoarei.
În cadrul evenimentului, participanții vor afla despre care ar fi atuurile Timișoarei, iar reprezentanții OMD vor oferi detalii privind oferta turistică și vor răspunde la întrebări celor interesați să ne viziteze orașul. În cadrul evenimentului va avea loc o degustare de produse culinare tradiționale zonei Timișoarei și Banatului. Seara se va încheia cu un concert al trupei timișorene Horia Crișovan & Band.
Evenimentul se desfășoară cu sprijinul asociației patronale HORETIM.
Fritz spune că turismul este o prioritate a orașului.
”Turismul este în top 5 priorități pentru dezvoltarea Timișoarei în următorii ani. Avem deja o organizație a orașului care se ocupă de promovarea Timișoarei ca destinație turistică, atât în țară, cât și în străinătate. Prezența Timișoarei în marile capitale europene face parte din strategia noastră de consolidare a imaginii orașului nostru ca destinație de neratat. E un program pe care l-am început înainte de anul Capitalei Culturale și pe care îl continuăm.”, spune Dominic Fritz.
Timișoara a devenit o destinație promovată de agențiile de turism, susține reprezenanta OMD Timișoara.
”În ultimii ani Timișoara este prezentă atât în topurile orașelor care merită vizitate, dar și în ofertele agențiilor de turism din străinătate. Vedem o creștere a interesului jurnaliștilor străini pentru Timișoara. Vrem să menținem constantă atenția potențialilor vizitatori și să-i convingem că merită să vină la Timișoara. Scopul nostru nu e doar să atragem noi turiști, ci și să îi convingem pe cei care vin că ai ce să faci la Timișoara în sejururi mai lungi. La Berlin prezentăm două din atuurile turistice ale Timișoarei: cultura și gastronomia locului”, spune Laura Boldovici, director al OMD Timișoara.
Analizând tranzacțiile realizate cu carduri bancare în Timișoara, prin intermediul unui anumit procesator de plăți, la Timișoara cei mai mulți turiști ar fi provenit din Germania, Marea Britanie, Italia și Serbia. În medie, turiștii străini petrec la Timișoara 2,5 zile și sunt atrași în special de oferta culturală a orașului.
În ultimele șase luni, OMD a reprezentat Timișoara la cinci târguri și expoziții de turism (București, Berlin, Viena, Paris și Frankfurt), cu public interesat atât de business, cât și pentru vacanțe.
Foto National Geographic
Comentarii prin facebook