Au trecut deja 100 de zile de când pe piața românească cei de la Salt Bank, primul neobank românesc, au lansat un nou mod de a îți rezolva problemele cu banca și de a intra în legătură cu operatorii acesteia. La Salt Bank nu există robotul de la capătul celălalt al telefonului, beneficiezi de cursuri valutare excelente, de cashback sau de dobânzi extraordinare. Sunt deja 250.000 de clienți care au ales oferta celor de la Salt Bank.
Aflată la început de drum, Salt Bank își ține promisiunea de a fi mai mult decât o bancă: o experiență de banking transparent, agil, adaptat nevoilor utilizatorilor de azi și construită împreună cu clienții, pe baza nevoilor și feedback-ului acestora. Totodată, Salt Bank a lansat o campanie specială dedicată timișorenilor: până pe 15 octombrie, Salt Bank oferă în orașul de pe Bega 5% cashback la plățile efectuate la comercianți cu cardul Salt. Oferta se aplică pentru plăți mai mari de 100 de lei la POS în Timișoara, cu maxim 50 de lei cashback/card.
“Ne-am propus să schimbăm regulile jocului în banking și servicii financiare, să aducem utilizatorilor un salt semnificativ în tehnologie și în experiența lor bancară, combinând stabilitatea financiară a unei bănci cu agilitatea unui fintech. De aceea, analizăm continuu comportamentul de consum, feedbackul și ideile utilizatorilor, dezvoltăm și îmbunătățim permanent. Nu vrem să fim perfecți, vrem să fim în fiecare zi mai buni și să oferim clienților produse și servicii adaptate nevoilor lor. Pentru că aceasta este promisiunea făcută la lansarea Salt: Banking. Dar cum vrei tu,” declară Gabriela Nistor, CEO Salt Bank.
Cum arată clientul Salt Bank? Clienții Salt Bank sunt în principal persoane cu statut social mediu și ridicat, aproape jumătate (46%) dintre aceștia având venituri ce depășesc 1.000 euro lunar și activează în industriile creative, domeniul de sănătate, cel financiar, sau în administrație publică. Două treimi dintre clienți sunt bărbați și folosesc Salt Bank pentru tranzacții zilnice curente („daily banking”).
Timișoara e în topul adepților acestui nou mod de a face banking. Aproape jumătate dintre clienți provin din marile orașe ale României, preponderent din București și Ilfov, Cluj, Iași, Brașov, Timișoara și Constanța. Majoritatea clienților (79%) Salt Bank se încadrează în grupa de vârstă 21-50 de ani.
Cele mai frecvente tranzacții efectuate prin Salt Bank în primele 100 de zile de la lansare sunt plățile de mobilitate (pentru servicii de taxi sau limuzine), urmate de plățile la restaurante și în supermarketuri.
Dar, Salt Bank te ajută enorm și în concediu. Din punctul de vedere al preferințelor de călătorie, top 3 cele mai populare destinații de vacanță în rândul clienților Salt Bank este ocupat de Grecia, Italia și Spania, iar între destinațiile exotice ale acestora se numără Bahamas, Jamaica, Columbia, Palestina, insula Fiji, Uzbekistan, Thailanda dar și destinații inedite din Africa precum Uganda, Ethiopia sau Zimbabwe. Și, desigur, Salt Bank ”merge” în toate aceste țări, în condiții excelente.
Percepută drept lansarea anului pe piața bancară din România, Salt Bank a atras peste 100.000 de clienți doar în primele 10 zile. Rata rapidă de salt a utilizatorilor la neobanking confirmă apetitul acestora pentru servicii bancare actuale, 100% digitale, care să asigure în același timp siguranță, inovație, agilitate și o experiență bancară umană, prietenoasă.
Lansarea inedită de la Salt Bank
Salt Bank a lansat un model unic pe piața bancară din România, prin care toți cei care s-au înrolat în Comunitatea Fondatorilor primesc un set de beneficii speciale. Unul dintre cele mai interesante este că pot influența viitorul băncii – iar cei 100.000 de fondatori au și făcut-o deja. Salt Bank a strâns până în prezent peste 6.000 de idei și feedbackuri venite din partea celor 4.000 de membri ai Comunității Fondatorilor Salt. Prin participarea activă în comunitate, fondatorii influențează direct viitorul Salt.
Feedback-ul lor a fost esențial pentru îmbunătățirea experienței oferite de Salt Bank. Comunitatea a fost implicată în luarea unor decizii precum: “punctele de fondator” – care au fost numite puncte de fondator și nu altfel, transformarea punctelor de fondator în bani și/sau acțiuni (o idee provenită de asemenea din comunitate), precum și nevoia de suport uman (oameni – oameni) în Care Center.
Pentru a marca curajul celor care au fost alături de Salt Bank încă de la început, a fost organizată o întâlnire special dedicată Comunității Fondatorilor din Timișoara. În cadrul evenimentului, Salt a prezentat cele mai relevante date de consum după primele 100 de zile de la lansare și principalele priorități pentru perioada următoare, colectând în același timp feedback și idei utile pentru dezvoltare.
Salt Bank este mai mult decât un neobank; este viitorul banking-ului digital în România, pregătit să ofere servicii financiare persoanelor fizice cu cetățenie română, la standarde internaționale, cu un puternic accent pe tehnologie și conformitate regulatorie.
Salt Bank, cu sediul în România, este deținută integral de Grupul Financiar Banca Transilvania – cea mai mare bancă din SEE.
Comentarii prin facebook