Proiectul Glovo Academy, organizat de platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, continuă cu o nouă etapă în luna noiembrie în Timișoara, programul fiind construit ca un accelerator de informație destinat partenerilor din regiune – IMM-uri din industria de Horeca, cu scopul de a le oferi informații utile și sprijin în dezvoltarea durabilă a afacerilor lor.
Glovo Academy, parte din inițiativa Glovo Local și ajuns la cea de-a cincea ediție, se va desfășura între 18 – 19 noiembrie 2024 la Timișoara. Programul are scopul de a sprijini micile afaceri din domeniul restaurantelor în procesul de digitalizare printr-o serie de soluții digitale și operaționale pentru propriile canale și magazine, mai exact instrumente dedicate care să-i ajute să-și gestioneze operațiunile și să-și dezvolte afacerile prin tehnici de marketing și publicitate.
18 – 19 noiembrie, Timișoara: la ce au acces cursanții în cele două zile de Glovo Academy
Pe parcursul celor două zile de Glovo Academy, cursanții vor avea acces la o serie de workshop-uri și cursuri, special concepute pentru întreprinderile mici și mijlocii din Timișoara. Peste 50 de parteneri sunt așteptați să ia parte la sesiuni ce vor fi susținute de specialiști cu experiență și care vor aborda subiecte precum: digitalizarea, marketingul, finanțele, eficientizarea operațiunilor, ingineria și construcția meniului sau resursele umane.
Proiectul își propune să pună la dispoziția micilor afaceri în plină ascensiune resursele adecvate dezvoltării lor, pentru ca la finalul cursurilor acestea să-și consolideze poziția pe piață și să obțină un avantaj competitive prin aplicarea strategiilor și a cunoștințelor acumulate.
Programul Glovo Academy a fost lansat în 2023 și s-a desfășurat pentru prima dată la Cluj-Napoca unde au participat parteneri locali și din regiunea Transilvaniei. Următoarele ediții au acoperit și alte orașe ale țării: în octombrie 2023 Glovo Academy a avut loc pentru partenerii din regiunea de sud, în aprilie 2024 pentru cei din Brașov, iar în toamna acestui an, pentru cei din București.
Cum a fost la edițiile anterioare Glovo Academy
Iată ce spun unii dintre cursanții și participanții edițiilor anterioare Glovo Academy:
„Pentru mine este o experiență unică, este prima oară când particip la un eveniment de acest gen; am avut numai de câștigat prin faptul că m-am prezentat la curs și țin să felicit Glovo Academy pentru că sunt primii în industrie care investesc într-un astfel de eveniment, ceea ce ne face să ne apropiem ca parteneri și asta nu poate să fie decât bine. E o relație constructivă și un parteneriat care va dura. Cu cât stau mai mult aici, cu atât realizez că știu prea puține despre acest business, deci practic tot ce am absorbit ca informație mă ajută pe mine în viitor, în construcția business-ului meu. Mi-a plăcut partea de mentorat, să văd un exemplu din piață și chiar a fost foarte constructiv pentru mine. Practic, am învățat să-mi fac businessul!”- Stelian Radu, Constanța, Pizza Express.
„Mi-a plăcut foarte tare! Mi-a plăcut tot. Mi-a plăcut faptul că ați adus oameni de calitate în fața noastră, că am învățat de la fiecare modul în parte foarte multe și tot – atmosferă, voi, echipa voastră este foarte faină! O să vă spun ce mi-a rămas în minte din prima zi când domnul Mugurel Stan ne-a spus că vom pleca mai deștepți de aici cu o secundă și așa mă simt în acest moment. Partea cu Glovo m-a ajutat foarte mult, pentru că nu aveam timp să experimentez toate acestea, să mă joc cu platforma, iar azi am învățat să navighez mai mult pe ea.” – Mihaela Chirița, Brașov, Pizza Roma.
„Experiența mea în cadrul Glovo Academy este una foarte plăcută, am cunoscut o grămadă de persoane frumoase, am făcut networking cu restul ownerilor de restaurante din Cluj și am învățat foarte multe lucruri noi și utile”. – Gabriel, Nutriento.
„Nici n-am cuvinte, mi-a plăcut absolut tot, chiar tot, toate cursurile mi-au ajuns la inimă și din toate am învățat câte ceva.” – Alexandra, Restaurant Moara de Foc.
„Cel mai mult mi-a plăcut Team Coaching, a fost un curs interactiv – cred că una dintre cele mai mari probleme în HORECA în momentul de față este legată de lipsa personalului și acest curs ne-a făcut cumva să înțelegem care sunt nevoile oamenilor din ambele puncte de vedere, și pe care noi, ca și manageri, ca proprietari de restaurante, de localuri, putem să le implementăm.” – Denisa, Sushi on Fire.
Despre Glovo
Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, supermarketuri și magazine. Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 23 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.
Comentarii prin facebook