Societatea Aquatim a intrat cu succes în era digitală și în domeniul relațiilor cu clienții. Aplicația de mobil creată a adunat deja peste 15.000 de utilizatori și oferă tot mai multe facilități. Cei care doresc să intre în legătură cu compania de apă și canal au la dispoziție suport online/digital, asistență personalizată, dar și posibilitatea interacțiuii directe.
Aquatim asigură clienților posibilitatea de a interacționa cu aceasta prin canalul preferat – aplicație mobilă, dar și prin portalul web, call center și centrul de relații cu clienții. Aplicația MyAquatim, destinată utilizării mobile, este optimizată continuu. Aceasta a fost un real succes, atrăgând 15.400 utilizatori. De curând, au fost lansate și funcționalități noi: alerte consum peste medie, notificări legate de facturi și autocitire.
Relația cu societatea de apă se poate face și prin Contul meu, portalul web pentru clienți. Acesta oferă și opțiuni disponibile fără autentificare Serviciul telefonic este disponibil 24/7, la numărul 0356914, atrăgând aproximativ 4.000 solicitări/lună. Centrul Clienți din Timișoara, str. Enric Baader nr. 10, gestionează un flux mediu de 40 clienți/zi și circa 450 solicitări/lună, prin clienti@aquatim.ro.












































Comentarii prin facebook