La aproape trei luni de când le-au expirat contractele colective de muncă, angajații de la societățile de cale ferată intră în legalitate. Șefii de la CFR Călători și Infrastructură se întâlnesc miercuri cu reprezentanții Ministerului Transporturilor.
In Gara de Nord nu misca niciun tren
Trenurile din Gara Timişoara Nord au tras pe dreapta. Le fel şi în celelalte gări din municipiu. Niciun tren nu pleacă din staţii până la ora 9, timp de două ore, pe durata grevei de protest. Sunt oprite, numai în jurul Timişoarei, 96 de trenuri, inclusiv unele internaţionale.
Greva de avertisment la CFR!
Trenurile nu vor circula, miercuri, între orele 7 şi 9. Sindicaliştii de la CFR Călători şi CFR Infrastructură nu au ajuns, marţi seară, la un acord cu reprezentanţii companiilor feroviare, privind încheierea contractelor colective de muncă.
Posibila greva la CFR, in 16 martie
Trenurile nu vor circula timp de două ore, în 16 martie, când sindicaliştii de la Federaţia Mişcare Comercial au anunţat grevă de avertisment. În aceeaşi zi, celelalte confederaţii sindicale vor organiza un miting în Bucureşti.
Se anunta greva la CFR
Angajații companiilor de căi ferate au rămas fără contracte de muncă, după ce acestea au expirat la finele lunii ianuarie. Liderii de sindicat și conducerile nu au semnat nici contracte noi, nici acte adiționale la cele vechi.
CFR, cel mai mare datornic la bugetul de stat
Compania Națională de Căi Ferate CFR SA este cel mai mare datornic la bugetul de stat. Potrivit datelor Agenției Naționale de Administrare Fiscală, CFR avea, la finele anului trecut, datorii în valoare de 1,72 miliarde de lei.
Restructurarile la CFR incep din martie
Liderii de sindicat negociază, încă de anul trecut, contractul colectiv de muncă, dar se așteaptă la surprize deloc plăcute, chiar de la 1 februarie, dată la care expiră cel actual.
Necazuri la CFR în prag de sărbători
Liderii de sindicat din Compania de Căi Ferate își fac griji. Data de 15 este zi de salariu, lichidarea pentru luna noiembrie, iar compania are probleme financiare atât de mari încât nu se știe câți angajați își vor primi banii și când.
„Parfum” de CFR: rugină şi urină
Orice călătorie cu trenul, în România, înseamnă o adevărată aventură. Am experimentat, din nou, această senzaţie, după un drum dus-întors, pe ruta spre Bucureşti. Am plecat cu personalul, ne-am întors cu acceleratul şi n-am ştiut cum să ajungem, apoi, mai repede acasă.