Introducerea în subteran a șinelor care traversează Timișoara mai are de așteptat. CFR are în plan, în viitorul apropiat, un program de dublare a liniilor de cale ferată, lucrare care se va face, măcar parțial, pe bani europeni. Primele discuții cu administrația locală au avut loc deja.
Robu o da la intors cu metroul: de fapt, vrea sa scape de liniile de cale ferata din oras
Supărat pe „modul defectuos” în care a fost reflectată în spațiul public ideea unei linii de metrou în Timișoara, primarul Nicolae Robu a simțit nevoia să aducă niște clarificări. A făcut-o, evident, pe Facebook. Concluzia edilului: metroul e doar o chestiune colaterală, problema fiind îngroparea liniilor de cale ferată care rup Timișoara în două.
Bulevard SF in locul liniilor de tren: sase benzi de circulatie si tot atatea randuri de pomi!
Două miliarde de euro – atât costă îngroparea în subteran a liniilor de cale ferată care traversează Timișoara. În locul acestora ar urma să fie construit un bulevard de peste șapte kilometri, cu șase benzi pe sens, cu piste de biciclete, de alergare și trotuar. Primarul Nicolae Robu nu știe însă nici de unde ar putea proveni banii și nici când ar putea fi realizată o astfel de lucrare.