Din această lună, Timișul este un brand turistic, în adevăratul sens al cuvântului. După consultări care au durat un an de zile, în care au fost consultați zeci de actori implicați în activitatea județului, a fost elaborat un brand turistic al Timișului. Acum există un logo și o strategie clară care va promova acest loc…
Designerul timisorean care a furat un logo pentru Bucuresti a fost descalificat
Primăria Capitalei a decis să descalifice lucrarea anunțată drept câștigătoare a concursului pentru stabilirea unui logo al Bucureștiului, deoarece este mult prea asemănătoare cu un logo din Taipei. Sigla este creația unui timișorean, care ar fi trebuit să primească 50.000 de lei.
700 de euro pentru un logo: Romania, dupa 10 ani de UE
Reprezentanța Comisiei Europene a dat drumul unui concurs pentru un logo cu tema „România – 10 ani în Uniunea Europeană”, pentru a marca momentul aderării la Uniunea Europeană. Acesta va fi folosit în 2017 inclusiv de Președinția României. Câștigătorul competiției va fi premiat cu 700 de euro.
Logouri pentru cartierele Timisoarei! Iti place unde stai? / FOTO
O parte din cartierele Timișoara au, unele dintre ele în premieră, câte un logo. Simbolurile au fost create de o agenție de marketing care și-a propus să spună altfel povestea fiecărei zone a orașului. E doar primul pas, iar timișorenii sunt invitați să dea o mână de ajutor pentru continuarea poveștii.