Reprezentanța Comisiei Europene a dat drumul unui concurs pentru un logo cu tema „România – 10 ani în Uniunea Europeană”, pentru a marca momentul aderării la Uniunea Europeană. Acesta va fi folosit în 2017 inclusiv de Președinția României. Câștigătorul competiției va fi premiat cu 700 de euro.
Concursul inițiat de Comisia Europeană presupune alegerea unui logo pentru campania națională de comunicare care urmează a fi desfășurată, în 2017, în parteneriat cu autoritățile naționale. El se adresează tuturor românilor cu vârsta peste 18 ani, în special celor care studiază sau lucrează în domeniul artelor plastice sau arhitecturii. „Logo-ul trebuie să fie un element unitar și recognoscibil, care să sublinieze apartenența României la Uniunea Europeană și împărtășirea unui set de valori comune cu aceasta, să fie memorabil, creativ, lizibil și relevant. Logo-ul ales va fi unul versatil, pentru a putea fi folosit pe variate medii de comunicare, de la semnătura electronică și până la panouri de afișaj public”, transmit organizatorii concursului. Câștigătorul va primi o tabletă grafică și un cec în valoare de 700 euro brut, reprezentând contravaloarea drepturilor de utilizare. Logo-ul tău va fi folosit, în 2017, de Președinția României, Guvern și Reprezentanța Comisiei Europene, pentru a marca cei 10 ani de când România a aderat la UE. Dacă ești interesat, trebuie să trimiți prin e-mail o singură propunere de logo. Vor fi două fișiere: unul în format .jpg, .png sau .pdf, care conține propunerea de logo, în două versiuni: versiunea color și versiunea monocromă (pentru utilizare alb-negru), respectiv un fișier text care va conține informații privind concurentul și o declarație pe proprie răspundere semnată și datată. Înscrierile se fac până în 5 decembrie, iar câștigătorul va fi anunțat pe 19 decembrie. Mai multe detalii găsiți aici.
Comentarii prin facebook