Ce dacă e pietonală? E numai bună să-ți lași mașina dacă ai treabă prin Libertății. Un șofer s-a parcat miercuri la prânz pe str. Dimitrie Cantemir, în partea dinspre piață. Fără să-l deranjeze vreun polițist local, deși erau destui prin zonă.
Inca doua strazi pietonale in centrul Timisoarei / FOTO
Primăria Timișoara pune în aplicare un plan mai vechi, început anul trecut. Este vorba despre transformarea în străzi pietonale, cu acces interzis pentru mașini, a două artere. Prima dintre ele, pe care mașinile nu au voie de ceva timp, a intrat deja în lucru, iar cealaltă urmează. Alte locuri de parcare vor dispărea cu această ocazie.
Strada Pacha are o noua utilitate: e pietonala pentru… masini!
E refăcută integral, cu asfalt pe mijloc și piatră pe lângă clădiri și, teoretic, e destinată exclusiv promenadei. Practic, strada Pacha s-a transformat în parcare! Stâlpișorii care blochează accesul mașinilor sunt ignorați total de șoferi.
Noua pietonala Janos Bolyai e, de fapt, parcare! / FOTO
Intenția Primăriei Timișoara de a transforma în alei pietonale încă patru străzi din zona Cetate, neprinse în proiectul de reabilitare, a cam dat chix. Cel puțin pe strada Bolyai, unde, după asfaltare, au reapărut mașinile! La fel de adevărat este însă că nu există niciun semn care interzice parcarea.
Inca o strada interzisa masinilor in zona centrala!
La o lună și jumătate de când a fost spartă, strada Janos Bolyai a fost refăcută și va deveni exclusiv pietonală. Este a doua străduță din Cetate care trece printr-un astfel de proces, după strada Pacha, pe porțiunea dintre Bd. Revoluției și Piața Unirii. În total, vor apărea patru noi străzi pietonale.
„Schimbam pietonala”: la Timisoara se face arta din peste 100.000 de capace de plastic
Strada pietonală Mărășești va căpăta o altă înfățișare în zilele următoare. Cu ajutorul a peste 100.000 de capace de plastic vor fi create opt tablouri-mozaic pe care timișorenii vor putea să le admire peste doar câteva zile.