Subpasajul Michelangelo urmează să fie finalizat până în septembrie, sunt în plină desfășurare lucrările de reabilitare a centrului istoric și primarul Nicolae Robu ar vrea să înceapă și cel puțin un șantier la un pasaj pe sub calea ferată. În plus, vor fi extinse două linii de troleibuz.Așa va arăta, teoretic, urbea de pe Bega în noul an.
S-a votat inca un set de studii de fezabilitate pentru subpasajele Jiul, Popa Sapca si Solventul
Consilierii locali au aprobat, joi, studiile de fezabilitate pentru subpasajele Jiul, Popa Șapcă și Solventul. Este cel de-al patrulea set de astfel de studii, celelalte trei fiind votate în anii trecuți, spun consilierii. Primarul Nicolae Robu estimează că primul subpasaj va începe să fie construit în primăvara lui 2014, iar cel de-al treilea, un an mai târziu.
Guvernul nu da bani pentru subpasajele Jiul, Popa Sapca si Solventul
Primăria Timișoara are cele trei studii de fezabilitate pentru subpasajele Popa Șapcă, Jiul și Solventul, dar nu are altă sursă de finanțare în afara bugetului propriu. Anul trecut, în plină campanie electorală, Nicolae Robu spunea că are sprijinul Ministerului Transporturilor pentru aceste lucrări.