Timisoara va fi in santier si in 2014

Subpasajul Michelangelo urmează să fie finalizat până în septembrie, sunt în plină desfășurare lucrările de reabilitare a centrului istoric și primarul Nicolae Robu ar vrea să înceapă și cel puțin un șantier la un pasaj pe sub calea ferată. În plus, vor fi extinse două linii de troleibuz.Așa va arăta, teoretic, urbea de pe Bega în noul an.

robu bilant

În 2014, primul obiectiv de investiții major care va fi terminat va fi subpasajul Michelangelo. „Cel mai important este proiectul Michelangelo, pe care doresc să-l finalizăm în termen. Drept urmare, aș vrea ca la sfârșitul verii, cel târziu, când se vor împlini 16 luni de la începerea lucrărilor, acestea să fie finalizate”, a declarat Nicolae Robu. Momentan, în zonă se circulă pe o rută provizorie, despre care edilul a spus că nu va mai închisă decât pe o scurtă perioadă de timp, undeva în primăvară.

Sunt în plină desfășurare și lucrările de reabilitare a centrului istoric, la finele cărora 11 străzi din zona piețelor Sf. Gheorghe, Libertății și Unirii vor deveni exclusiv pietonale. Șantierul s-a deschis în toamnă și ar trebui închis până în iulie 2015. Primarul Nicolae Robu ar vrea să înceapă și lucrările la pasajelor Jiul, Popa Șapcă și Solventul, dar e destul de reținut în a da termene concrete. „Sper să putem începe cel puțin unul din subpasajele pe sub calea ferată. De asemenea, vom începe efectiv lucrările la incineratorul de deșeuri, care vor dura doi ani. Eu îmi doresc să începem lucrările la două subpasaje, dar asta s-ar putea întâmpla numai în a doua jumătate a anului, în cazul fericit”, a declarat liberalul.

Când au fost votate studiile de fezabilitate pentru cele trei proiecte, Robu era mult mai optimist. „Lucrările nu vor începe toate deodată. Unul va fi în primăvara lui 2014, altul la sfârșitul lui 2014. Cel târziu în primăvara lui 2015 trebuie să înceapă construcția la cel de-al treilea. Eu așa văd lucrurile”, afirma primarul, în luna noiembrie. Sursa de finanțare este însă exclusiv bugetul local, suma totală, pentru cele trei subpasaje, fiind de 50 de milioane de euro. Alte proiecte anunțate pentru 2014 sunt cele legate de amenajare a malurilor Begăi, dar și extinderea liniilor de troleibuz până la Dumbrăvița și Ghiroda.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

Patru ore pe buget. Dezbatere publica despre banii Timisoarei

Patru ore – atât a durat dezbaterea publică pe tema bugetului Timișoarei din 2018, desfășurată luni după-amiază. Ca de obicei, timișorenii nu s-au prea înghesuit să participe, iar dintre cei care au venit nu toți au rezistat până la final. Bugetul va fi supus la vot cel mai probabil la finele acestei săptămâni.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Patru ore pe buget. Dezbatere publica despre banii Timisoarei
CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Alin Seroni, victima colericului Leo Grozavu. Conducerea ridica din umeri

„Ce bun ar fi fost Alin Şeroni, pe terenul ăsta de joc”, au exclamat mai mulţi spectatori după ultimul meci pierdut de Poli Timişoara, pe teren propriu, în faţa Politehnicii Iaşi. Misterul neincluderii nici măcar pe banca de rezerve a fundaşului originar din Belinţ a fost elucidat la finalul jocului cu moldovenii.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Alin Seroni, victima colericului Leo Grozavu. Conducerea ridica din umeri
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

De ce n-avem racord la A1 pe la Sinandrei. De 4 ani, Ministerul Transporturilor ne da cu flit

De 4 ani. De atâta timp stă pierdut prin sertarele de la Ministerul Transporturilor proiectul descărcării către Timișoara de pe autostrada A1 la Sînandrei. Dincolo de frumoasele promisiuni ale politicienilor, orașul de pe Bega nu are ieșire la autostradă, iar șefii „drumarilor” se ascund în spatele diverselor avize. Deputatul USR Cătălin Drulă spune că, dacă ar exista voință, situația ar putea fi deblocată.
Citeşte tot articolul Citeste articolul De ce n-avem racord la A1 pe la Sinandrei. De 4 ani, Ministerul Transporturilor ne da cu flit

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Timișoara va avea stand propriu la Târgul de Turism care va avea loc la finele săptămânii la București. Autorităților pare să le fi venit mintea la cap și au trecut peste frecușurile politice. În premieră, se ocupă de promovarea zonei Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului, cu sprijinul CJ Timiș, Primăria Timișoara, Primăria Buziaș, Primăria Margina și Asociația Timișoara 2021.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Banatul pe tava. In premiera, CJ Timis si Primaria Timisoara fac impreuna promovare turistica
De 4 ani. De atâta timp stă pierdut prin sertarele de la Ministerul Transporturilor proiectul descărcării către Timișoara de pe autostrada A1 la Sînandrei. Dincolo de frumoasele promisiuni ale politicienilor, orașul de pe Bega nu are ieșire la autostradă, iar șefii „drumarilor” se ascund în spatele diverselor avize. Deputatul USR Cătălin Drulă spune că, dacă ar exista voință, situația ar putea fi deblocată.
Citeşte tot articolul Citeste articolul De ce n-avem racord la A1 pe la Sinandrei. De 4 ani, Ministerul Transporturilor ne da cu flit
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top