Începând din data de 14 februarie până în 18 februarie se pot depune la primărie cererile în vederea obţinerii avizului pentru comercializarea mărţişoarelor şi felicitărilor pe raza municipiului Timişoara. Comercializarea acestor produse se va face în perioada 25 februarie – 2 martie.
Primăria anunaţă că fiecare stand va avea o suprafaţă de 2 mp., iar locaţiile stabilite sunt următoareler: Piaţa Victoriei ( maximum 200 amplasamente); Ceas Floral – bd.Proclamaţia de la Timişoara – platou; str.Mărăşeşti (de la str. C. Brediceanu spre Piaţa Mărăşti); Parcul Copiilor (bd. Revoluţiei 1989 – platou); Piaţa A.Mocioni – platou (maximum 6 amplasamente); bd. Regele Carol I (de la str. I.Văcărescu până la str. Gen.I.Dragalina); Piaţa Nicolae Bălcescu; Dâmboviţa – platou; Calea Şagului colţ cu str.A.Ipătescu (maximum 20 amplasamente); Calea Şagului colţ cu str.L.Rebreanu; în faţa Pieţei Doina – platou; Calea Martirilor colţ cu str.Naturii (maximum 20 amplasamente); Piaţa din zona Soarelui; Calea Buziaşului – platou; zona Spitalului Judeţean (str.Arieş); str.Daliei (între str.Al. Vaida Voievod şi L.Catargiu – maximum 50 amplasamente); str.S.Bărnuţiu – Calea Dorobanţilor (zona Modern); Piaţa Traian; Calea Sever Bocu; str.Sf. Apostoli Petru şi Pavel; Calea Aradului – str.Liege; CaleaTorontalului – platou; str.Circumvalaţiunii – platou; zona Piaţa Dacia; str. Gen.Dragalina – b-dul Gării.
Solicitarea, însoţită de o copie a cărţii de identitate, se depune la camera 12 din sediul primăriei. Taxa de autorizare, taxa de imprimat şi taxa de ocupare a domeniului public (3 lei/mp/zona A sau 2 lei/mp/zona B) se achită la momentul înregistrării cererii la caseria camerei 12, după emiterea notei de plată de la ghişeul 8 sau 9, fără posibilitatea restituirii acestor taxe. Pentru amplasamentele din Piaţa Victorie, solicitanţii trebuie să aibă domiciliul în Timişoara şi să depună o copie CUI şi o simulare fotografică pe panou a exponatelor.
Comentarii prin facebook