Societatea timișoreană de termoficare, Colterm, a decis că având în vedere noile restricții impuse în starea de alertă, pentru combaterea răspândirii COVID 19, începând de luni, 9 noiembrie 2020, va suspenda activitatea de relații cu clienții, la sediile societății. Astfel, comunicare cu clienții se va realiza, în această perioadă, exclusiv online.
Orice problemă va putea fi adusă la cunoștință la adresele de mail: relații@colterm.ro, office@colterm.ro și, de asemenea, la nr. de tel: 0256258504 și 0256258516. Telefonic se poate lua legătura și cu Dispeceratul societății (care funcționează 24 de ore din 24), la nr. de telefon: 0256 494 133, 0356909 (tasta 4) și 0756061468.
În ceea ce privește modalitatea de plată a facturilor, clienții au la dispoziției casieria de la sediul central, str. Joseph Lonovici, nr. 4, de luni până vineri, între orele 8-16.
Casieriile COLTERM care funcționează în cele două mall-uri (Shopping City Timișoara și Iulius Town Timișoara), își vor adapta programul conform funcționării celor două centre comerciale. Orice modificări care vor interveni în desfășurarea activității de încasare a facturilor vor fi comunicate clienților.
De asemenea, facturile pot fi plătite prin depunerea banilor direct în contul Colterm, la orice bancă din Timișoara, sau în următoarele locații partenere:
OMV – Str.Aries nr. 9
OMV – Str. Republicii nr. 21
OMV – Calea Aradului
OMV – B-dul 16 Decembrie nr.65
OMV – Str. Bocu Sever nr. 2-4
OMV – Cal. Dorobanților nr.49A
OMV – B-dul Eroilor de la Tisa nr. 37 A
Petrom – Calea Torontalului nr. 71
Petrom – Calea Sagului nr. 138-140
Comentarii prin facebook