Cât au benzile de circulație pe noul Bulevardul Cetății? Șoferii spun că sunt prea înguste, Primăria Timișoara că sunt la dimensiunea legală/FOTO

Șoferii timișoreni care au traversat bucata din bulevardul Cetății, proaspăt deschisă traficului, se plâng de dimensiunea benzilor de circulație, dar și de modul în care au fost instalate bordurile în acea zonă, unul considerat periculos. Un cetățean a măsurat banda de circulație, iar aceasta ar avea 2,80 metri și nu 3 așa cum cer standardele. Cei de la primărie susțin că nu e așa, că banda ar avea de fapt trei metri.

Două poze publicate pe unul dintre cele mai vizitate grupuri de Facebook din Timiș, Info Trafic, a suscitat un interes enorm, discuțiile te această temă au continuat toată ziua. Vorbim despre mai mult de 200 de comentarii.

Totul a pornit de la faptul că cineva a avut inițiativa să măsoare care este dimensiunea benzilor de circulație de pe noua porțiune de drum. Conform discuțiilor pe bordurile din zonă au apărut deja destul de multe urme de anvelope, semn că mai multe vehicule au intrat în acestea în extrem de scurtul timp de când sa deschis circulația rutieră în acea zonă.

Bv Cetății, bordurile pe ambele părți cu urme de cauciucuri în doar câteva zile de la dat în folosință, doar o problemă de timp pt accidente! Spațiul prea mic pt trafic! Colțuri agresive, înalte! Lățime bandă 280 (trebuia 300, dacă trec și autobuze 350, pt cfm)”, a scris unul dintre utilizatori.

După cum se vede din poză, chiar a măsurat cu ruleta calea de rulare, iar conform acestuia, banda de circulație ar avea dimensiunea de 2,80 de metri, nu 3 cât ar cere standardul. De asemenea, face referire la bordurile care sunt montate în unghiuri periculoase și nu sub formă rotunjită, așa cum se practică de obicei.

O parte dintre cei care comentează la postare atacă concluziile trase, dau sfaturi de genul că sunt mulți deținători de permis de conducere și nu șoferi sau că vor cere protecția jandarmeriei pentru că ”îi atacă bordurile în colțuri”, probabil ei considerându-se un fel de ași necunoscuți ai șofatului. Posibil, prin comentarii, și favorabili unei anumite părți a eșichierului politic.

Pentru a ne lămuri despre cum văd autoritățile locale problema, am solicitat informații despre lucrarea realizată. Am fost informați doar că în mod sigur banda de circulație rutieră este de trei metri lățime, fiecare, adică cele două benzi ar avea 6 metri în total, exact cât ar avea deschiderea utilajul de asfaltat. Dar, de asemenea, nu s-a mai transmis că deocamdată circulația acolo este deschisă provizoriu și că banda de demarcație, una galbenă ar fi tot una provizorie, deci e posibil ca să existe diferențe de lățime. La un calcul simplu, dacă o bandă are 2,80 metri, cealaltă ar trebui să aibă 3,20 metri! Deci, dacă nu sunteți șofer perfect, ar trebui să circulați pe banda a doua. E destul de greu de crezut că e chiar așa… Rămâne de văzut ce se va întâmpla când se va face recepția finală a lucrărilor și cine are dreptate.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

10 comentarii pentru acest articol

Kroko a spus: (iulie 9th, 2022 at 08:42 )

Probabil ca unii nu tin cont de realitate si anume ca prin Timisoara circula TIR-uri, autotrenuri,bene, etc intr-o veselie !!!

nanodemocrație a spus: (iulie 9th, 2022 at 08:45 )

Așa ne trebuie dacă Fritz n-a stat cu ruleta pe șantier! Dacă era Robu, ieșea scandal și la 2,9999 m!!! (dacă firma constructoare nu era PNL).

George a spus: (iulie 9th, 2022 at 11:12 )

@Nano, ce chestie!! Firma constructoare e tot aceeași care a câștigat numeroase lucrări și pe vremea robului.

Eu a spus: (iulie 9th, 2022 at 12:01 )

George stai liniștit, ca licitația a fost pregătită pe vremea robului. Cu criterii bine alese. Asa cum au ales la tramvaiele magice care mai mult stau blocate, ca un singur producător avea baterii care sa tina 60km

@eu a spus: (iulie 9th, 2022 at 17:46 )

Daca ai merge macar O STATIE cu acesl tramvai,oricat de prost ai fi,ti-ai da totusi seama ce imbecilitati ai ordin sa postezi !!!

Reos a spus: (iulie 9th, 2022 at 19:15 )

Se poate măsura cu metrul clasic din lemn cum se făcea mai demult,așa am putea afla dacă are sau nu are 3 metri,sau spunem că are și dacă nu are după standardele noastre și cum se știe la noi de a finaliza și prelua un proiect de specialiștii care pentru asta sunt plătiți.Există țări europene în care la nerespectarea unor standarde în caz de accident primăria ar fi bună de plată, advocații se bucură norocul că la noi nu se practică,cine știe poate se mai schimbă lucrurile cîndva.

Rumburak a spus: (iulie 10th, 2022 at 00:03 )

Dacă erau benzi de 4 metri, nu ieșea suprafață verde cerută de mediu, timișoreni. Cine nu e capabil sa își conducă conserva pe o banda de 3 metri inclusiv banda galbena de 20cm, poate trece la o mașină mai mică.
Dacă nu va place PORR, faceți o vizita la șantierul de pe Bogdanestilor unde nu prea are spor constructorul de la popa șapcă.

HHH a spus: (iulie 10th, 2022 at 11:35 )

Marcaj provizoriu deci totul fără rost!

Rma a spus: (iulie 10th, 2022 at 11:48 )

Trec zilnic pe acolo de câteva ori atât cu mașina mica cât și cu autoutilitara mare și nu am nici o problemă, cei care se plâng sunt șoferi de duminică care nu au viziune in spațiu.

fotbal1 a spus: (iulie 10th, 2022 at 13:53 )

Daca circuli regulamentar nu ai probleme.
Care comenteazasa mearga in multe zone montane din Romania sau in locatii externe precum Corfu apoi sa se planga…

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Elena Lasconi

Cele mai citite articole


L'architect du beaute

Administratie vezi arhiva Administratie

Tramvaiul Cultural care circulă la Timișoara oferă noi surprize călătorilor

În luna decembrie, Universitatea de Vest din Timișoara (UVT) și Societatea de Transport Public Timișoara (STPT) pregătesc o serie de noi surprize culturale în cadrul inițiativei „Tramvaiul Cultural. Surprize pe șine”, care îi așteaptă pe călători în „Tramvaiul Cultural”. După inițiativa care a transformat tramvaiul într-o galerie urbană, menită să ofere o experiență estetică în...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Tramvaiul Cultural care circulă la Timișoara oferă noi surprize călătorilor
MINA Pop-Up 3 octombrie - 12 ianuarie

Politica vezi arhiva Politica

dermaskin-orizontal

Sport vezi arhiva Sport

Nevoie disperată de puncte la CSC Dumbrăvița

Divizionara secundă CSC Dumbrăvița se află în fața ultimului joc oficial pe stadionul „Ștefan Dobay” din 2024. Sâmbătă, 7 decembrie, de la ora 11.00, primim vizita nou-promovatei CS Afumați, în etapa a 16-a din Liga 2. CSC Dumbrăvița și CS Afumați se vor întâlni în premieră cu prilejul jocului de sâmbătă. Formația din Ilfov a...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Nevoie disperată de puncte la CSC Dumbrăvița
isho.ro

Social vezi arhiva Social

UPT, alături de elevii din liceu și prin sport

Sportul unește mediul univesitar cu cel liceeal și prin sport. Universitatea Politehnica Timișoara dovedește încă o dată susținerea pe care o acordă sportului, fiind alături și de liceele din județ, pe care le susține în orgnizarea și desfășurarea competițiilor sportive. Peste 40 de echipe și peste 500 de elevi au participat, în ultimele două luni,...
Citeşte tot articolul Citeste articolul UPT, alături de elevii din liceu și prin sport
Muzeul National al Banatului

Economic vezi arhiva Economic

Companiile de distribuție ale grupului PPC fuzionează sub denumirea Rețele Electrice România

Companiile de distribuție a energiei electrice, parte a grupului PPC în România, au fuzionat sub numele Rețele Electrice România. Fuziunea companiilor într-o singură entitate legală urmărește optimizarea operațiunilor specifice la nivelul celor 3 regiuni – Banat, Dobrogea și Muntenia, prin eficientizarea modului de alocare a resurselor și reducerea complexității administrative. Noua societate va asigura în...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Companiile de distribuție ale grupului PPC fuzionează sub denumirea Rețele Electrice România

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Ne apropiem de turul al doilea al alegerilor prezidențiale. Pe buletinul de vot vor apărea numele Elena Lasconi și Călin Georgescu, însă aceste nume reprezintă două direcții opuse: un viitor european, euroatlantic sau un viitor pro-rus, dominat de o viziune ceaușistă asupra societății și economiei. La 35 de ani distanță de perioada în care Rusia...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Elena Lasconi: Influența rusească nu a adus niciun beneficiu României. Nu putem pierde valorile pentru care au murit mii de români
Sportul unește mediul univesitar cu cel liceeal și prin sport. Universitatea Politehnica Timișoara dovedește încă o dată susținerea pe care o acordă sportului, fiind alături și de liceele din județ, pe care le susține în orgnizarea și desfășurarea competițiilor sportive. Peste 40 de echipe și peste 500 de elevi au participat, în ultimele două luni,...
Citeşte tot articolul Citeste articolul UPT, alături de elevii din liceu și prin sport
Divizionara secundă CSC Dumbrăvița se află în fața ultimului joc oficial pe stadionul „Ștefan Dobay” din 2024. Sâmbătă, 7 decembrie, de la ora 11.00, primim vizita nou-promovatei CS Afumați, în etapa a 16-a din Liga 2. CSC Dumbrăvița și CS Afumați se vor întâlni în premieră cu prilejul jocului de sâmbătă. Formația din Ilfov a...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Nevoie disperată de puncte la CSC Dumbrăvița
Ne aflăm din nou în prag de Sărbători. Ca și altădată, filele calendarului își croiesc zborul neîntrerupt spre nicăieri… iar noi stăm și ne minunăm cât de repede a trecut și anul acesta. Însă anul acesta, spre deosebire de alți ani, noi ne-am obișnuit cu povești. Pentru că asta s-a întâmplat în Galeria POD: s-au...
Citeşte tot articolul Citeste articolul ArtExpo: LINIȘTE, în Galeria POD
Mediul de afaceri din Banat face un apel ferm pentru menținerea orientării europene și transatlantice a României în contextul alegerilor prezidențiale. Dezvoltarea economică a regiunii și prosperitatea locuitorilor depind de această direcție, anunţă reprezentanţii acestor cluburi. Liderii a trei cluburi economice din Banat au semnat un apel prin care îşi arată îngrijorarea vizavi de posibilitatea...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Cluburile Economice din Banat fac apel pentru menținerea direcției europene a României şi îndeamnă la vot pentru Elena Lasconi
În luna decembrie, Universitatea de Vest din Timișoara (UVT) și Societatea de Transport Public Timișoara (STPT) pregătesc o serie de noi surprize culturale în cadrul inițiativei „Tramvaiul Cultural. Surprize pe șine”, care îi așteaptă pe călători în „Tramvaiul Cultural”. După inițiativa care a transformat tramvaiul într-o galerie urbană, menită să ofere o experiență estetică în...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Tramvaiul Cultural care circulă la Timișoara oferă noi surprize călătorilor
Drumul de viteză Caransebeș – Lugoj, care odată era proiectat să fie autostrada A6, are acum semnat contract pentru realizarea studiului de fezabilitate. Este o companie spaniolă, care va avea la dispoziție 21 de luni pentru a realiza documentația. Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a anunțat că a fost semnat contractul pentru elaborarea...
Citeşte tot articolul Citeste articolul O companie spaniolă va face studiul de fezabilitate pentru drumul expres Caransebeș – Lugoj
Pe 6 decembrie întreaga creștinătate îl sărbătorește pe Sfântul Nicolae, unul dintre cei mai iubiţi sfinți, în special de către copii. Supranumit „Făcătorul de minuni”, Sfântul Nicolae este considerat şi ocrotitor al copiilor, fiind patronul spiritual al Greciei, dar și al multor orașe din vestul Europei. Potrivit tradiţiei, Sfântul Nicolae s-a născut în secolul al...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Sfântul Nicolae, protectorul copiilor şi făcătorul de minuni
Top